עו"ד לענייני עבודה

0
14
עו

רוב בני האדם נמצאים שעות רבות מדי יום במקום העבודה. בנוסף הסטטוס התעסוקתי הוא מרכיב מרכזי בזהות של חלק גדול מאוד מהעובדים והעובדות. כתוצאה מכך, היחסים עם מעסיקים משפיעים במידה רבה על איכות החיים, ובאופן טבעי גם מבחינת מעסיקים ישנה חשיבות רבה לכל מה שמתרחש במקום העבודה כשרוצים להבטיח תפקוד מיטבי של העסק. כל אלה הופכים את השירות של עו"ד לענייני עבודה לבעל ערך רב במיוחד במקרים רבים. פאתן חורי סבאג היא עורכת דין ומגשרת עם מומחיות ספציפית בתחום העבודה, שכבר סייעה לרבים ורבות לאורך הקריירה.

הנושאים שבהם מטפל עו"ד לענייני עבודה

* פיטורין – עורך דין שהמומחיות שלו היא דיני עבודה יכול לסייע גם למעסיק שרוצה לפטר עובד ולעמוד בכל תנאי החוק (למשל עריכת שימוע), וגם לעובד או עובדת שמבקשים למנוע פיטורין. במיוחד חשוב להיעזר בידע של עו"ד בתחום במקרים של פיטורין במהלך הריון והתפטרות בדין פיטורין.

* אפליה בעבודה – החוק, וגם בתי המשפט, מתייחסים בחומרה לכל מקרה של אפליה בקבלה למקום עבודה, בקידום, בשכר ובכל מרכיב אחר. חל איסור מוחלט להתייחס לעובד או עובדת באופן חריג על רקע מגדר, דת, השקפה, לאום, גיל, מעמד אישי ועוד. מומלץ בחום להתייעץ עם עורך דין או עורכת דין בכל מקרה שבו עולה חשש להפרת  חוק שוויון ההזדמנויות בעבודה.

* העסקת עובדים זרים – סוגיה רגישה שמחייבת התנהלות מדויקת מול הרשויות כדי לא להסתבך. בנוסף חשוב להקפיד על כל הזכויות של העובדים שאינם ישראלים.

* הסכמי עבודה – עורכי דין לענייני עבודה מסייעים למעסיקים גם בניסוח הסכמים, הן אישיים והן קבוצתיים, תוך שמירה על כל החוקים ובמקביל על האינטרסים השונים.

עו"ד פאתן חורי סבאג – מומחית לענייני עבודה, גישור ובוררות, עם מסירות ללא פשרות להשגת התוצאות הטובות ביותר!

פאתן חורי סבאג היא גם עו"ד לענייני עבודה וגם בוררת ומגשרת מוסמכת. בהתאם היא יכולה לסייע למעסיקים ולעובדים בשלל דרכים, כולל הליכי גישור שחוסכים את הצורך בתהליך משפטי ממושך ותובעני. השירות של עו"ד חורי סבאג מתאפיין במסירות מלאה ללקוחות ובהקפדה מוחלטת על כל פרט ופרט כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר האפשריות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here