קריינות IVR

0
219

התחרות על הלקוחות, בכל תחום כמעט, הופכת לקשה יותר ויותר משנה לשנה. רף הציפיות של הציבור עולה בהתמדה, עוד ועוד חברות גם מהעולם וגם מהארץ נכנסות לשוק – ולכן כל עסק חייב להקדיש תשומת לב לכל פרט ופרט בכל ממשק מול לקוח פוטנציאלי. בהתאם מענה קולי אינטראקטיבי (Interactive voice response), ובקיצור IVR, בעברית ובאנגלית, הוא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק של כל חברה שמציעה פניות טלפוניות. כשיש מערכת כזו כדאי מאוד לנצל גם את השירות של קריינות IVR מקצועית, על-מנת ליצור את הרושם הנכון אצל כל מי שמתקשר או מתקשרת לעסק. ויקטוריה פיינרמן היא קריינית ותיקה ומיומנת באנגלית שמהווה עבורה שפת אם, ובפרט צברה ניסיון בקריינות למערכות מענה קולי אינטראקטיביות.

האיכויות החיוניות של קריינות IVR באנגלית

קול נעים – הדגש הראשון הוא טכני: כל מי שמתקשר לעסק שלכם מצפה ליחס לבבי. גם כשברור לגמרי שמדובר בהקלטה, כשהקול ששומעים הלקוחות נעים לאוזן, נוצרת תחושה חיובית – שמשפיעה לטובה גם על השלב הבא באינטראקציה, כשהמתקשרים עוברים לדבר עם עובדי החברה.

מבטא מדויק – אנגלית במבטא ישראלי בולט משדרת חוסר מקצועיות ולפעמים אפילו נתפשת כזלזול. לעומת זאת, אנגלית במבטא ניטרלי מדויק, כזה שמושג בעיקר כשזוהי שפת האם של הדוברת, משדרת רצינות, אחריות ומוכנות להשקיע – איכויות שמן הסתם ממתגות גם את העסק ככזה שכדאי לרכוש ממנו מוצרים ושירותים.

התאמה לתחום העיסוק של החברה – סיבה טובה נוספת להפקיד קריינות IVR בידיים מקצועיות היא הצורך להתאים את האינטונציות לתחום הפעילות שלכם – כחלק מהמחויבות לרושם ראשוני מיטבי.

מקצועיות, מחויבות, זמינות

ויקטוריה פיינרמן היא קריינית עתירת ניסיון בעלת אנגלית אמריקאית כשפת אם. כל פרויקט שהיא מקבלת על עצמה, לרבות קריינות IVR, מתבצע במקצועיות חסרת פשרות מתוך מחויבות אמיתית לספק את המוצר האיכותי ביותר האפשרי בכל מצב. לפיינרמן, שייסדה את ארגון הקריינים בישראל כחלק מהשאיפה שלה לקדם את התחום, אולפן ביתי מקצועי כך שמובטחת גם זמינות מרבית לכל קריינות. כשהלקוחות שלכם ישמעו את הקול הנעים ואת האנגלית הקולחת במבטא הנכון של ויקטוריה, הם יבינו מיד שאפשר לסמוך עליכם – בסיס מצוין לתקשורת מיטבית אתכם.

ליצירת קשר: 054-4646370

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here