שפר את הידע שלך לגבי צוואות: הכוונה משפטית של מומחים"

0
91
עורך דין מומחה לצוואות
קרדיט עורך דין בן קרפל

לא כל מסמך יהיה מוכר כצוואה לאחר פטירתו של מי שכתב אותו. במדינת ישראל נוהגים, מוכרים תקפים מבחינה משפטית כמה סוגים של צוואות וחשוב מאד להכיר אותם על מנת לערוך צוואה בצורה הנכונה והמתאימה ביותר. כל חריגה מכללים ותקנות הקשורים בצוואות עלולה לגרום לכך שהצוואה תוכרז כלא חוקית וריבים או מחלוקות עלולים להתעורר בשל כך. 

עורך דין מומחה לצוואות

הדבר הנכון לעשות הוא לפנות אל עורך דין מומחה לצוואות כדי לשמוע ממנו הסברים על צוואות וכדי לערוך צוואה ביחד איתו, מה שיבטיח שהצוואה תהיה חוקית, תקפה וכזאת שאי אפשר יהיה להטיל דופי בחוקיות שלה.

הידע הנרחב והחשוב של עורך דין מומחה לצוואות

לא כל עורך דין העוסק בדיני משפחה או בנושאי ירושה גם יהיה עורך דין מומחה לצוואות ויוכל להנחות לסייע בעריכת צוואה הלכה למעשה. עורך דין זה יהיה בעל ידע נרחב וכמובן ניסיון רב בתחום ובעריכת הרבה מאד צוואות עם מגוון לקוחות. כל אדם הוא עולם ומלואו והנחיות או המלצות בנוגע לצוואה שיתאימו לאדם אחד לא בהכרח תהיינה נכונות או מתאימות גם לאדם אחר ויש חשיבות להתאמה האישית ולהקשבה לנסיבות המשפחתיות. כך אותו אדם יכול לערוך צוואה שתהיה מכובדת ותקפה לאחר פטירתו ואין סכנה להתנגדויות, מחלוקות או סכסוכי ירושה. מהסיבה הזאת חשוב לפנות לעורך דין. 

לא משאירים צוואה ללא ייעוץ עם עורך דין

חשוב מאוד להבין שהצוואה תיחשף רק לאחר הפטירה, כלומר במצב שבו מי שערך אותה כבר לא נמצא כדי להבהיר או להסביר למה התכוון. מכאן החשיבות של עריכת צוואה בצורה הטובה ביותר והברורה בצורה חד משמעית. עורך דין מומחה לצוואות יסביר על סוגי הצוואות הנהוגים והמוכרים בישראל וכך כל אדם יכול להיות בשקט שלא יתעוררו סכסוכי ירושה לאחר מותו. לכל אחד חשוב שבני המשפחה יורשים שלו ימשיכו להיות ביחסים טובים גם אחרי לכתו.

משרד עורכי הדין קלינגהופר ושות' מציעים שירותים משפטיים מגוונים בנוגע לצוואות וירושות מומלץ לפנות לקבל ייעוץ פרטני. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here