איך מנקים את זה? המדריך לניקוי הספות

0
1242
איך מנקים את זה? המדריך לניקוי הספות
מקור freepik

הניקוי של הלכלוך מהספות יכול להיות פשוט או מורכב יותר, אתם בוחרים איך לעשות את זה ואולי כדאי  עדיף שלא תפסחו על נותן שירות מקצועי שיכול להבטיח לכם 100 אחוז הצלחה. הספה שלכם מלוכלכת יתר על המידה? הגיע הזמן לדבר עם מנקה ספות מיומן שיעניק לכם את השירות הטוב ביותר לצד ניקוי עם החומרים הטובים ביותר. 

ניקוי ספות איך עושים את זה נכון? 

לפני שאתם ניגשים אל שירות כמו ניקוי ספות ראוי לבדוק מה המטרה ומה סוג הכתם. כמו כן רצוי מאוד לדעת גם עם איזה סוג בד אתם מתעסקים. ברוב המקרים, ניקוי ספות מקצועי משמע ניקוי שנותן מענה לכתמים שלא בהכרח יורדים עם מגבון פשוט. 

במצבים שהכתמים קשים במיוחד יכול בהחלט לספק לכם מנקה הספות את כל השירותים הראויים ולהביא את הספה עד כמה שניתן למצב הקודם לכתם. מיותר לציין כי אין בהליך זה קסמים ועדיין השימוש בנותן שירות מומחה יקל על המצב וישנה את נראות הספה לבלתי היכר. 

אז באילו כתמים עסקינן? יש כתמים שמקורם בלכלוך וקשה מאוד להסיר אותם ויש כתמים שבעקבותיהם הבד עלול אף הוא לדהות או להשתנות. זו יכולה להיות זיעה, כתמי אוכל ועוד כאלה ואחרים שיכולים למגר את הכתם ולהחזיר עד כמה שניתן את המראה המושלם לספה. 

לעומת זאת אם מדברים על כתמים שמקורם בכלור, לק המשנים את נראות הבד ייתכן מאוד הכתמים לא יוסרו לגמרי אבל בהחלט יוכלו לייצר שינוי אשר בסופו יהיה ניתן להשתמש בספה ולא להרגיש מבוכה שהיא מלוכלכת או דהויה יתר על המידה. 

ניקוי כל סוגי הבדים על הספה  – איך עושים את זה נכון? 

כפי שהבנתם לכתם יש המון משמעות אבל גם לסוג הבד וכאן נכנסים סוגי בדים כמו עור או בד רגיל, איך מתייחסים לזה ואיך ניקוי ספות יכול לסייע? אם מדובר בבד סינטטי או רחיץ יהיה קל יותר וזאת ביחס לספות מבגדים שהם כותנה או פשתן הנחשבים קשים יותר לניקוי. 

יש לכם ספה מעור? כאן יידרש מכם למצוא בעלי מקצוע אמינים שלא יגרעו יותר ממה שיתקנו ויצרו פיצוצים או סדקים בעור. מה כן עושים? מחפשים שירות ניקוי ספות מקצועי שייבחן את סוג הבד קודם הניקוי ויוודא כי הניקיון לא מזיק אלא בהחלט יכול להועיל. כמו כן חשוב כי בין היתר יוודא כי נוכח הניקוי לא יתרחש מצב של דהיית הצבע מהבד, התקלפות הספה ועוד. 

מצאתם נותן שירות שמסוגל ויכול לעמוד בקריטריונים המחמירים הללו טרם הניקוי? ייתכן מאוד כי הגעתם למקום הנכון שיעשה זאת בצורה קפדנית ובעיקר ישיב עד כמה שניתן את נראות הספה המקורית. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here