איתור סתימות ונזילות בצורה מקצועית

0
1917
איתור סתימות ונזילות בצורה מקצועית

כיום לא נוכל למצוא אדם אשר אינו מודע לנזקים אשר המים יכולים לגרום. החל מרטיבות שמכערת את הקיר ועד להתפתחותו של עובש המהווה סכנה בריאותית ואפילו עד לשלב של התפוררות וקריסה של הקיר עקב נזקים משמעותיים. על מנת למנוע את המצבים המסוכנים הללו, יהיה עליכם לפנות לחברה מקצועית אשר מתמחה באיתור נזילות מים ותוכל לאבחן את הבעיה במהירות וביעילות ולהציע את הדרך היעילה והבטוחה ביותר להיפטר מהנזקים הקיימים ולמנוע חדשים.

אם התעוררתם בוקר אחד וגיליתם רטיבות משונה על התקרה או על הקיר, אין זמן לבזבז, צרו קשר עם המקצוענים על מנת שיוכלו לבצע איתור רטיבות באופן מקצועי. לא תמיד המקום בו המים הופיעו יהיה המקור לנזילה. לאור סיבה זו, עולה הצורך באבחון מדויק של מקור הרטיבות המסתורי.

איתור נזילות במקצועיות

בתים ודירות רבות בישראל מצוידות בצנרת יחסית ישנה, כך שבמידה והיא אינה מתוחזקת בצורה הנכונה, הדבר עלול לגרום למצב של נזילה בצנרת מסיבה כזו או אחרת. מאתר נזילות יהיה האדם אשר יוכל לאתר את הנזילה שמדירה שינה מעניינכם ומסכנת את הבריאות שלכם ושלמותו של הקיר. הצוות המקצועי של חברת תרמופלקס ישמח לעמוד לשירותכם ולסייע באיתור מדויק של הנזילות בביתכם.

שימוש במכשור חדיש ומתקדם

בעבר על מנת לגלות את מקורה של נזילה, היה על האינסטלטור לשבור את הקיר במקום הנזילה וממנה התרחבות לכל הכיוונים בעקבות המים עד להגעה למקור הנזילה. חשוב להבין כי איתור נזילה בצנרת מתבצע כיום בעזרתן של מצלמות תרמיות מיוחדות אשר מעלימות את הצורך בשבירת הקיר במקומות שונים. מצלמות אלו נמצאות בשימושה של חברת תרמופלקס וימנעו שבירת קירות מיותרת.

שומרים על תקינות קווי הביוב

פעמים רבות אנו עשויים לגלות תקלות משונות כמו הצפה או סתימה בצנרת. על מנת לאבחן את הגורם לבעיה זו ניתן יהיה לבצע צילום קווי ביוב על ידי המכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר בתחום. כך ניתן לגלות תקלות כמו שורשים שחדרו לצנרת או סתימות לא צפויות.

בוחרים להיעזר במקצוענים

אין ספק כי כל עבודת צנרת ואיתור סתימות ונזילות חייבת להתבצע על ידי חברה מקצועי. חברת תרמופלקס תוכל לספק בעבורכם את השירות המקצועי והיעיל ביותר אשר יתבצע באמצעות מכשור טכנולוגי חדיש מהמתקדמים בארץ. כך שבמידה ואתם מגלים נזילות או סתימות בצנרת שלכם, פנו לחברה עוד היות ותוכלו לקבל את השירות המקצועי ביותר בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here