בניה איכותית ולפי החוק

0
1695
בניה איכותית ולפי החוק

ענף הנדל"ן הינו עולם ומלואו, כאשר בישראל הוא מקבל תנופה של ממש בעשורים האחרונים. בהתאם, ובכדי להתמודד עם הדרישה גבוהה לבניה איכותית, יש להסתייע בשירותיהם של אנשי המקצוע הרלוונטיים; יועצים בתחומים שונים כדוגמת אינסטלציה, חשמל, אקוסטיקה, פיתוח נוף וכן הלאה. רק כך, תוכלו להבטיח את איכות הפרויקט.  

אל חברה המתמחה בייעוץ, בתכנון ובליווי הבניה ניתן לפנות במגוון רחב של מקרים. תב"ע נקודתית היא דוגמא בולטת. תב"ע נקודתית, או בשמה המלא – תכנית בניין עיר, משמעותה שינוי באופן נקודתי בלבד במבנה – והוא איננו משפיע על התכנית הכוללת של אותו אזור. כך או כך, בכדי לקבל מענה מקצועי, מקיף ואמין, עליכם לפנות אל חברת פתרונות הנדסה ובטיחות. חברה מובילה זו מספקת שירותי ייעוץ במגוון תחומים כדוגמת: קונסטרוקציה, תנועה וחנייה, פיתוח נוף, אינסטלציה, בטיחות אש, חשמל ונגישות. את החברה מנהל אורי פורן – בעל תואר ראשון בהנדסת מכונות ותואר שני בניהול והנדסת בטיחות מטעם אונ' בן גוריון. 

לנצח כהלכה על פרויקט הבניה 

כדי לנהל פרויקטים שונים בבניה כהלכה, יש לשתף פעולה עם שלל יועצים מתחומי עיסוק שונים – בין אם בתחום החניה, פיתוח נוף, האקוסטיקה ובין אם בתחום המיגון. על כל אחד ואחד מיועצים אלו ינצח המומחה הבא: אדריכל בתים פרטיים. במילים אחרות, אדריכל זה הינו איש מקצוע המתכנן את הבית הפרטי, בהתאם לדרישות הלקוח – והוא זה שיישא באחריות במקרה ודבר מה לא מתנהל כראוי. 

לצד גורמים מוסמכים אלו, גם על קונסטרוקטור לקחת חלק בניהול הפרויקט בבניה. מיהו הקונסטרוקטור? מדובר במומחה המבטיח כי תהליך הבניה, כמו גם התוצאה הסופית שלו, מתנהלים היטב – וכי המבנה הוא בטיחותי ועומד בשלל הדרישות המחמירות כיום. מומחה זה מסייע לשלל לקוחות כדוגמת מוסדות ממשלתיים, רשויות מקומיות, קבלנים, אדריכלים וכן הלאה. 

שלבי התכנון של הבניה – לצד קבלת ייעוץ מהמומחים

שלבי תכנון וליווי הבניה כוללים מתבססים על שירותי ייעוץ מתקדמים; שירותי ייעוץ הנוגעים לתחומים שונים – כאשר כולם יתרמו רבות לטיב הבניה, ולסיומה המוצלח. בכדי לנהל את הפרויקט בהצלחה, כמו גם להתייעץ עם אנשי המקצוע הרלוונטיים, מומלץ לפנות בהקדם אל חברת פתרונות הנדסה ובטיחות. הצוות המקצועי, המנוסה והמיומן של החברה עושה כל שביכולתו לספק שירות מהיר ויעיל, לכל תהליך התכנון והוצאת ההיתר. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר בטלפון: 054-2042088  

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here