ההצלחה טמונה בפרטים הקטנים

0
174
33

כשאתם מתכננים אירוע כלשהו אתם משקיעים בפרטים רבים, אבל עלולים להחמיץ את העיקר – אירוע נועד על מנת ליהנות ממנו ולא לסבול מעריכתו, ולכן אין סיבה שתיקחו על עצמכם כל דבר. יש בהחלט דברים שאנשי מקצוע אחרים יכולים לעשות לא פחות טוב מכם ואתם אפילו יכולים ליהנות מהם. יתרה מזאת, כשאתם מאצילים סמכויות על אחרים ונותנים להם להשתתף באירוע שלכם, אתם מפנים לעצמכם יותר זמן גם כדי להירגע ולהתכונן לאירוע בצורה טובה יותר וגם להשתחרר וליהנות באירוע עצמו מהאירוח של האנשים. בסופו של דבר, בשביל זה עושים אירועים מושקעים כאלה ומזמינים את האנשים שחשוב לכם לפנק ולכבד. אחד התפקידים שאתם יכולים לוותר עליהם הוא הכנת הארוחה לאורחים, גם לאירוע קטן ואינטימי. הזמנת שף לאירוע שיעשה כל מה שהייתם לוקחים על עצמכם בזמנים שבהם השתעבדתם למטבח ולהכנות היא התשובה למי שרוצה לשבת עם האורחים וליהנות בעצמו באירוע. זה בדיוק מה ששף ניסן מוכתר מעניק לכם בתפריט היצירתי והמעולה שלו, על כל ניסיונו רב השנים.

לשבת עם האורחים גם ביום ההולדת

יום ההולדת שלכם יכול להיות חוויית אירוח מיוחדת אם תתנו למישהו אחר לעשות את העבודה במטבח גם כאן. אם נמנעתם מלהזמין אנשים לארוחת יום הולדת אצלכם עד כה זהו הפתרון המצוין שיכול לפתוח עידן חדש של חגיגות יום הולדת. כשאתם מזמינים שף עד הבית ליום הולדת אתם מקבלים את הארוחה החלומית שחשבתם לצאת אליה אולי במסעדה יוקרתית, אבל אצלכם בבית עם כל המשפחה ובנוחות ובנעימות באינטימית של המטבח שלכם. ארוחה כזאת יכולה לכלול כל מה שאתם אוהבים ואפילו יותר מזה, הפתעות מיוחדות שהשף מכין לכם.

כל אירוע והשף המצטיין והיצירתי שלו

יש שפים שמתמחים בהכנת אירועים קטנים בבית והם מצוינים בהצעת תפריטים מאוד מיוחדים שמתאימים לאנשים שכבר באמת התנסו בכל דבר. אם אתם רוצים להפתיע אורחים שלכם ואת עצמכם, המטעמים שמחכים לכם באירוע כזה בקומבינציות שונות ובהרכב טעמים מפתיע הוא מה שעושה את האירוע לזיכרון נפלא לאורחים שלכם. הזמנת שף פרטי לאירועים בבית הוא הרבה יותר מתענוג שמגיע לכם, הוא שירות כמעט חיוני למי שאוהב אירועים ולא רוצה לחזור על עצמו כשהוא מזמין קייטרינג בלבד. ביחד עם שף ניסן מוכתר תוכלו להרכיב תפריט מפתיע שלא כולם מכירים והאירוע יהפוך מהר מאוד להצלחה לא רק קולינרית אלא גם חברתית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here