החשיבות של בלוג באתר

0
1021
קרדיט: stockunlimited.com

החשיבות של נוכחות במרחב הדיגיטלי עבור עסקים רק הולכת ומתחזקת ככל שעובר הזמן. אם בעבר עמדו לרשות העסקים אפשרויות פרסום כמו שלטי חוצות, עיתונות, רדיו וטלוויזיה, כיום יכולת החשיפה ללקוחות חדשים גדולה הרבה יותר אודות לשיווק באינטרנט. כל עסק המכבד את עצמו ומעוניין למצב את מקומו בשוק יפתח אתר המציג את מוצריו או שירותיו ויספק מידע נרחב לגולשים. האתר הוא כמו נכס נדל"ן בתוך העולם הווירטואלי המשמש ככתובת קבועה שאליה יכול לפנות הגולש בכל עת. הוספה של בלוג לאתר היא הכרחית בשל מספר סיבות וביכולתו להזניק כל עסק ואף לחזק את קשריו גם ללקוחות ותיקים. הנה כל הסיבות לכך שכל עסק חייב לכלול בלוג בתוך אתר הבית שלו.

בלוג באתר – פלטפורמה להפגנת יכולות ומומחיות

האינטרנט מאפשר לגולשים המעוניינים למצוא שירות או מוצר להגיע לאפשרויות נרחבות ולברור מביניהן. מאחר והשוק רווי בעסקים בתחומים שונים, חייב כל עסק למצוא את נקודת המכירה המייחדת אותו אל מול המתחרים ולשקף אותה ללקוחות הפוטנציאליים. שילוב של בלוג באתר מספק זירה שבה ניתן להציג בפני הקורא את תחום המומחיות של העסק ולהציג ידע מקצועי אמיתי. באמצעות כתיבת מאמרים איכותיים לבלוג באתר ניתן לרכוש את אמונו של הלקוח ולחזק את הבסיס המקצועי של העסק. מאמרים מקוריים שאינם מועתקים ממקורות אחרים יסייעו לחזק את המותג שלכם, וישדרו ללקוחות אפשריים שאתם נמצאים בחוד החנית של השוק שבו אתם פועלים.

יצירת קשר אישי עם הלקוחות

כמו כל קשר אנושי גם את הקשר עם לקוחות העסק ניתן לחזק באמצעות שיתופיות ונתינה. עסקים רבים חוששים לספק מידע מעמיק ללקוחותיהם מחשש שינצלו את המידע החינמי ולא ישקיעו את כספם. האמת רחוקה מכך עד מאוד, משום שמרבית האנשים יעדיפו לשלם על שירות או מוצר איכותיים מאשר לעשות את המלאכה בעצמם ולהסתכן בתוצאות שאינן מיטביות.

כאשר אתם מעניקים למבקרים בבלוג של האתר תוכן בעל ערך ממשי, אתם מעמיקים את הקשר שלכם עמם ומחזקים את נאמנותם לעסק. לכן, בלוג באתר מסייע לא רק במשיכת לקוחות חדשים לגמרי, אלא גם בשימור של לקוחות קיימים. כתיבת תוכן מגוון לבלוג תשדר לקוראים שאתם תמיד נמצאים עם יד על הדופק בעשייתכם, ושיש לכם ערך מוסף להעניק להם, כזה שלא ימצאו בשום מקום אחר.

הבלוג הוא כלי לקידום האתר

ברוב המקרים כאשר אנשים מעוניינים למצוא שירות או מוצר כלשהו, הם יפנו קודם כל למנועי החיפוש. אומנם המנוע יציג בפני הגולשים מספר עמודים של תוצאות, אך הרוב המוחלט יעצור בעמוד תוצאות החיפוש הראשון בלבד. לכן, עליכם לוודא כי האתר שלכם יעלה בעמוד הראשון והדרך לעשות זאת היא באמצעות קידום אורגני.

מנוע החיפוש של גוגל מעניק דירוג פנימי משלו לאתרים השונים כדי לקבוע עד כמה הם רלוונטים למילות החיפוש בתחומם. הקידום האורגני נועד למעשה להעלות את דירוג האתר כדי להפוך לרלוונטי ביותר עבור המחפשים. חלק מהדירוג נקבע באמצעות זמן השהייה של המבקר באתר וככל שהוא ארוך יותר כך הדירוג עולה. זו בדיוק הסיבה שבגינה הבלוג הוא כלי מרכזי בקידום אתרים אורגני. כתיבת תוכן לבלוג חייבת להעשות בצורה מעניינת שתעודד את הגולש להמשיך ולקרוא, כך שהוא ישהה באתר לאורך זמן ואף יעבור לעמודים נוספים בתוכו. אם המאמרים בעלי ערך של ממש יש סיכוי גבוה יותר שהקורא ימצא בהם עניין ולא ימהר לצאת מהעמוד בחוסר סיפוק.

בנוסף להשפעת הבלוג על הופעת האתר במנועי החיפוש, הוא יכול לקדם את האתר בדרכים נוספות. לדוגמה, אם המידע המוצג במאמר מועיל ומעמיק, עשוי הגולש לבחור לשתף אותו עם חבריו, בני משפחתו ואפילו ברשתות החברתיות. גם אתם יכולים לשתף את המאמרים בבלוג בעמודי הרשתות החברתיים של העסק, כדי לרענן את הנוכחות בפלטפורמות הללו ולעודד שיתופים.

מומלץ לשלב במאמרים של הבלוג גם מילות מפתח נפוצות המתאימות לקטגוריות שונות בעסק. כך תוכלו לוודא שהמאמרים יעלו במנועי החיפוש כאשר הגולשים יקלידו את אותן מילים בשורת החיפוש. מילות מפתח הן כלי עוצמתי ביותר המאפשר קידום יעיל וממוקד שימשוך אך ורק לקוחות רלוונטים לאתר.

איך לבחור כותב תוכן לבלוג האתר?

בלוג באתר שאינו איכותי לא יניב עבורכם את התוצאות הרצויות והוא אף עשוי לפגוע בתדמית העסק. לכן, חשוב עד מאוד לוודא כי כל מאמר ומאמר יהיו כתובים במקצועיות רבה, בשפה רהוטה אך נגישה וברורה. הדרך היחידה להיות בטוחים כי כל הקריטריונים הללו יתקיימו מומלץ להשאיר את כתיבת המאמרים לכותב תוכן מיומן. כותב תוכן בעל ניסיון יודע כיצד לספק מאמרים מעוררי עניין המנגישים את המידע המקצועי ללקוחות, תוך שזירת מילות מפתח בצורה הרמונית ורגישה. אם תבחרו לעבוד עם חברה המספקת שירותי תוכן תרוויחו שבעתיים, שכן ביכולתה לספק כמות גדולה של מאמרים תוך קצר יחסית ובעלות נוחה ביותר. בנוסף, החברה תיתן את העבודה לכותב תוכן המנוסה בכתיבה אודות התחום הספציפי שבו פועל העסק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here