הפתרון המקצועי שינקה אתכם מכל התמכרות

0
1640
credit: pixabay.com

אם זיהיתם שהאדם הקרוב אליכם מתמודד עם הפרעת אכילה, התמכרות לסמים או תלות משמעותית באלכוהול, זה הזמן להציע לו טיפול יעיל ויסודי. השילוב בין שיטות טיפול שונות למסגרת מקצועית וצוות שיודע לאתר את המענה האידאלי לכל אחד ואחת, זה כל מה שצריך כדי לאפשר השתחררות אמיתית מכל התמכרות באשר היא.

איך נגמלים מאלכוהול?

התמכרות לאלכוהול, כמו התמכרויות רבות אחרות, היא לא יותר מאשר בריחה. בזמני משבר, בעקבות מתח נפשי או בשל מצוקה רגשית, האדם מתחיל לשתות – ואין שעה מוקדמת מדי מבחינתו. בהתאם, תהליך גמילה מאלכוהול אמור להתמודד גם עם הפן הרגשי ולזהות את הגורמים שהובילו להיווצרותה של ההתמכרות מלכתחילה. זוהי אחת המטרות העיקריות של מוסד הגמילה, ושל צוות וילה מטריקס המיומן ועתיר הניסיון.

אפשר להתנתק מהתלות בסם?

סמים קשים (וגם קלים) גורמים לגוף להזדקק למנות נוספות, מה שמתחזק את ההתמכרות ומוביל להעלאה תמידית של המינונים. אלא שלצד הצורך הפיזיולוגי המובהק, מקורה של ההתמכרות במצוקה רגשית. בין אם היא החלה במסגרת הניסיון להשתלב בחברה מסוימת ובין אם היא תוצאה של מתח ולחץ, מוסד גמילה מסמים מאפשר לכל אחד להשתחרר מההתמכרות הזו, גם ברמה הפיזית וגם ברמה הנפשית והרגשית.

טיפול בהפרעות אכילה

על פניו, הפרעת אכילה איננה התמכרות קלאסית. בניגוד למצבים שבהם אנחנו צורכים עוד מנת סם או עוד משחק הימורים "מרגש", במקרה הזה מדובר בהימנעות. עם זאת, לאנשים המתמודדים עם הפרעות אכילה טיפול רגשי הוא חלק בלתי נפרד מתהליך ההתמודדות כולו. כך הם נלחמים במצוקה הרגשית שעוררה את ההפרעה מלכתחילה, משקמים את הגוף ואת הרגלי האכילה, ומסגלים לעצמם מציאות חדשה, בריאה וטובה הרבה יותר.

מענה לכל התמכרות ולכל צורך

הפרעות אכילה, התמכרות להימורים, תלות באלכוהול וצורך בלתי פוסק בסמים קלים או קשים – כל אלה נגרמו בגלל סיבות שונות ומגוונות. לרוב, הסיבות הללו קשורות בגורם אחד משותף והוא המצב הרגשי של האדם בעת שנחשף לראשונה להתנהגות הבעייתית. היין הרגיע את המתח, ההימור הסעיר את הגוף והפרעת האכילה העניקה תחושה (מזויפת) של שליטה. בזכות תוכנית הטיפול של וילה מטריקס יכולים המטופלים לזהות את המקור האמיתי להתמכרות שלהם, לפנות את הדרך ולגלות עולם חדש, נקי וטוב יותר. זהו טיפול בהתמכרות עצמה ובמקורותיה, וזוהי הדרך האידאלית עבור המכור. אתם מוזמנים להתחיל את המסע שלכם כאן ועכשיו בטלפון 050-4949696.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here