הרטיבות ואתם: איך תאטמו את הגג בצורה הטובה ביותר?

0
1532
הרטיבות ואתם: איך תאטמו את הגג בצורה הטובה ביותר?

דליפה אולי מעוררת תחושה לא מאוד נעימה ויוצרת כאוס בבית, אבל היא בעיקר גורמת לנזקים כבדים – בוודאי אם לא תמהרו לטפל בה. בין אם מדובר בגג רעפים או בגג מרוצף, מומלץ להבין מה האפשרויות שלכם ואיך תימנעו מהרטיבות והנזילות. כדאי לעשות את זה כבר עכשיו, גם אם נדמה שהחורף עוד רחוק ואיתו גם המים שצפויים לחלחל פנימה. וזאת, בזכות שיתוף הפעולה המקצועי עם א. א. אדיב.

שיטות לאיטום הגג

יש היום כמה וכמה דרכים לאטום את הגג, בהן זיפות גגות או איטום באמצעות יריעות ביטומניות, למשל. לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות משלה, כמובן, וכדי להבין מה נכון עבורכם מומלץ להזמין בעל מקצוע מיומן שיבחן את השטח, יזהה את מקור הבעיה ויציע פתרון איכותי וארוך טווח. הצוות המנוסה של חברת א. א. אדיב מספק פתרונות מתקדמים למגוון רחב של תקלות ובעיות איטום, לרבות איטום גגות רעפים או ריצוף וגם סיוד גגות וטיפול במקלטים וקירות חיצוניים.

הפתרון הנפוץ: יריעות ביטומניות

כאמור, קיימות היום כמה שיטות עיקריות לאיטום הגג, ואחת הנפוצות והמוכרות יותר היא איטום גגות ביריעות ביטומניות. הרעיון כאן פשוט למדי: יריעות חזקות ואיכותיות מולחמות ונצמדות זו לזו כדי לאפשר איטום איכותי ומדויק לגג. יש לשיטה הזו כמה יתרונות מרכזיים שמסבירים את הפופולריות שלה, כמובן, לרבות ההגנה שהיא מספקת לגג, האיטום המצוין והעבודה הנקייה יותר בהשוואה לשיטות אחרות (כדוגמת הזיפות).

אחרי הזיפות – שלב הסיוד

אם בחרתם לאטום את הגג באמצעות זפת, אין ספק שזו דרך מצוינת להגיע לאיטום ברמה גבוהה מאוד. אלא שלזפת יש חיסרון אחד מרכזי, והוא קשור בצבעה השחור. בקיץ הישראלי הלוהט, הזפת מתחממת מהר וכך מתחממות גם הדירות בקומה העליונה. הדרך הפשוטה ביותר להתמודד עם הבעיה הזו היא לבצע סיוד גגות, והשכבה הלבנה עוזרת לנו לשמור על טמפרטורה נוחה הרבה יותר – וגם לחסוך בעלויות על הפעלת מזגן ללא הפסקה.

איטום בצורה מקצועית בלבד

כמו שאתם בוודאי מבינים, יש מגוון דרכים להתמודדות עם רטיבות או עם נזילה, אבל רק עם אנשי המקצוע הטובים ביותר תוכלו לבחור את הפתרון הנכון לכם ביותר. מאיטום באמצעות יריעות ביטומניות או זפת ועד תיקון נזילות בגג רעפים, יש מגוון רחב של אפשרויות להתמודדות עם הנזילה שפוגעת באיכות החיים ומסבה נזק לא מבוטלת לקירות ולתקרה. כדי לתכנן את הפתרון המדויק עבורכם אתם מוזמנים ליצור קשר עם הצוות המקצועי של א. א. אדיב בטלפון 03-7322677.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here