התמודדות עם אש ועשן – בצורה מקצועית ללא פשרות

0
417
התמודדות עם אש ועשן – בצורה מקצועית ללא פשרות
קרדיט: Freepik

אש היא אחד מגורמי הסיכון ההרסניים ביותר שיכולים להתפרץ במהירות ולשנות לגמרי את חייו של כל אחד ואחת מאיתנו, גם מבחינת פגיעה בגוף ובנפש, אבל גם מבחינת פגיעה בחפצים ונכסים. בעלי העסקים רוצים לעשות את מירב המאמצים על מנת לצמצם את ההשפעה והסכנה של התלקחות שריפה על העסק, ולמצוא פתרונות שעומדים בסטנדרט הבטיחותי המחמיר ביותר. בעזרת בסיס הידע והניסיון המקצועיים של אנשי הצוות של חברת מיקוד תקשורת וביטחון, שיכולים להציע ליווי אישי ומקצועי לכל צורך גם אתם תוכלו ליצור סביבה בטוחה ורגועה.

למה כל כך חשוב לטפל בתחום האש והעשן?

הצורך להתמודד עם אירועי אש, הוא צורך חשוב במיוחד לבעלי עסקים. אתם וודאי רוצים לייצר סטנדרט אחיד וגבוה של בטיחות במקום העסק שלכם, גם לעובדים וגם ללקוחות במקום, ובעזרתו של יועץ בטיחות אש תוכלו לעשות כן. אפשר לבנות תוכניות להתמודדות במקרה של אסון וגם לבצע התקנה של מערכות שתפקידן הוא לזהות אירועי שריפה בשלבים המוקדמים שלהם. עליכם לעבוד ביחד עם איש המקצוע כדי לייצר שגרת בטיחות באש באופן קבוע בעסק שלכם, וכך ניתן יהיה לשמור על סביבת עבודה בטיחותית ובטוחה, תוך ידיעה שיש פתרונות מצילי חיים גם כאשר יש סכנה ממשית להתלקחות שריפה.

לקיחת אחריות היא השלב החשוב והקריטי בתהליך

הדרך שלכם לקחת אחריות על העסק שלכם עוברת קודם כל ביכולת בעל המקצוע להתקין מערכות טכנולוגיות שמזהות את ההתפתחות של שריפה ומתריעות על כך. בין אם מדובר על מערכות שחרור עשן ובין אם מדובר על מערכות כריזה, שילוב של כמה מערכות מקצועיות יכול לצמצם משמעותית את נזקי השריפה ולהציע פתרון ששומר על העסק ועל האנשים שנמצאים בתוכו בכל רגע נתון.

חשיבה יוצאת מן הכלל שאתם רוצים לאמץ לחברה שלכם

במקביל, גם צוות העובדים שלכם צריך ללמוד איך להתמודד עם אירועי שריפה ואיך לפעול כדי לצמצם את הנזקים בגוף ובנפש- לשם כך אתם יכולים לייצר תרגולות לטובת פינוי מהיר של מי שנמצא בתוך חלל הפנים, למנות אחראי בטיחות באש, ולתכנן את התגובה המהירה מן הרגע שבו מופעלות האזעקות.

כל צורך להתמודד עם אירועי בטיחות באש הוא תחום העיסוק המרכזי של אנשי הצוות המקצועיים של חברת מיקוד תקשורת ובטחון. אנחנו יכולים להציע לכם גם פתרונות טכנולוגיים אבל גם ייעוץ וליווי של צוותי מומחים בתחום. כך שאתם תקבלו מכלול שלם של פתרונות מותאמים בדיוק לסיטואציה שבה אתם נמצאים. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה: 1700501502.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here