חברת אבטחה וותיקה ומקצועית תשמור על היקר לכם

0
519
אזעקה לבית
קרדיט https://www.ben-security.co.il/

שמירה

מחפשים להגדיל את מערך האבטחה שלכם? שמירה על היקר לכם הוא מהמעלה הראשונה ובראש סדר העדיפויות של כל בר דעת. העולם בו אנו חיים רווי במקרים מצערים של פגיעה ברכוש, בנפש, במקומות עסקיים וכל היבט אחר של עבירות פליליות ואזרחיות. רק מערך איכותי ומקצועי של שמירה המספקת חברת אבטחה רצינית יכולה להבטיח לכם שקט נפשי. חברת בן בטחון הפועלת בארץ למעלה מ-30 שנים תשמח להעניק לכם שירותי הגנה, אבטחה וביטחון למגוון רחב של מקומות כמו רשתות שיווק, בתי מלון, חברות הי-טק, מפעלים, מוסדות חינוך, מרכזי בילוי ועוד.

אילו אלמנטים של שמירה קיימים

  • מאבטחים -כאשר נגשים לדבר על חברת שמירה, הדבר הראשון שעולה לראש זה תמונה של מאבטח עם הציוד הטיפוסי – דיבורית, מכשיר קשר, כובע ואמצעי נשק. אין ספק שהגורם האנושי הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל חברת אבטחה ואנו משקיעים רבות על מנת להכשיר את הצוותים שלנו לעמוד בתקנים ובסטנדרטים הגבוהים ביותר עבורכם.
  • אבטחת יישובים- היקף הפשיעה באזורי הדרום והצפון מכים ללא הרף, מה שמצריך הגברה של מערך האבטחה של היישוב. מדובר לא רק בשלום הביטחון של הנכס שלכם, אלא של המשפחות שלכם. לצערנו שמענו על מקרים לא מעטים שפורצים וגנבים פוצעים ופוגעים בבני הבית בשעות לילה מאוחרות. רק מערך אבטחה יישוב עירני ומקצועי יכול למנוע את הפגיעה הבאה.
  • מצלמות אבטחה לבית או לעסק – למצלמות ערך חשוב ביותר בשמירה על מבנה, מתקן או בית פרטי. המצלמות צריכות לעמוד בסטנדרטים גבוהים ולעמוד בדרישות של תנאי השטח על מנת לספק לכם תמונה עדכנית ואיכותית כל הזמן.
  • מערכות אזעקה לבית ולעסק – האזעקה שלכם חייבת להיות דרוכה בזמנים בהם אתם לא נמצאים בקרבת מקום לבית או העסק שלכם, או בכל זמן שהעיניים לא מופנות לשם. המערך כולל חיישני תנועה במרחב וכן חיישני פתחים.

שמירה – שומרים על היקר לכם

בכל הנוגע לשמירה על הדברים החשובים בחיים, כמו המשפחה, הבית והעסק שלכם, אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר. לחברת בן בטחון ידע וניסיון בכל תחומי האבטחה עם למעלה משלושים שנה בכל רחבי הארץ. בתים פרטיים ועסקים מורכבים נהנים משקט נפשי ללא חשש גם במקומות מוכי פריצות. רוצים להצטרף למעגל הביטחון? צרו קשר ונשמח לעמוד לצידכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here