חמישה דברים חשובים שחובה לבדוק לפני ששוכרים את שירותיו של מפתח תוכנה

0
1043
חמישה דברים חשובים שחובה לבדוק לפני ששוכרים את שירותיו של מפתח תוכנה
קרדיט FREEPIK

כבעל עסק, אתה יודע כמה זה חשוב לעבוד עם האנשים הנכונים והמתאימים לך.

כשאתה רוצה לפתח תוכנה לעסק שלך ומחפש לשכור את שירותיו של מפתח ישנם דברים חשובים שעליך לבדוק.

כדי להבטיח לפרויקט שלך את הסיכוי הגדול ביותר להצליח, עליך לקבל את ההחלטה המדויקת בכל הנוגע לחברה ולאנשים איתם תעבוד על הפרויקט החשוב שלך.

בין אם אתה פונה לחברת פיתוח אפליקציות או לחברת ux או בין אם החלטת להעסיק מפתח תוכנה עצמאי, ישנם דברים חשובים לברר לפני העסקתו.

להלן עשרה דברים שכדאי לבדוק עם מפתח התוכנה לפני גיוסו:

  1. מי אתם?

ספר לי על החברה שלך, על הצוות שלך ולמה אנחנו צריכים להעסיק אותך? לרוב חברות פיתוח התוכנה תהיה מצגת מוכנה מראש. התוכן והסגנון שלה יספרו לך הרבה עליהם ויעניקו לך תחושה מידית אם הם חברת פיתוח אפליקציות שאתה רואה בה שותפה לפרויקט. שאל כמה זמן החברה קיימת, מה הם עושים כדי לענות על צרכי הפיתוח הייחודיים, כמה מפתחים יש להם (והניסיון שלהם) ולמה כדאי לך להעסיק אותם.

  1. האם עבדת על פרויקטים דומים לשלנו?

אם חברת ה ux או חברת פיתוח האפליקציות פועלת כבר זמן מה, הם צריכים להיות מוכנים ומסוגלים להציג בפניך פרויקטים דומים לשלך.

  1. יש לך זמן לפרויקט הזה?

האם כרגע יש לך את היכולת לקחת על עצמך את הפרויקט שלנו ולתת לו את מלוא תשומת הלב שלך?

  1. חשיבות התקשורת

כיצד אנחנו יכולים לתקשר בכדי שתבינו את כל הדרישות שלנו? למרבה הצער, ישנם מקרים בהם הרעיון שיש לך בראש ומה בסוף מפתח התוכנה מספק הם שני דברים שונים מאוד. לכן חובה שמפתח התוכנה יבין היטב את כל הדרישות שלך מההתחלה.

  1. תהליך העיצוב והפיתוח

מהו תהליך עיצוב ופיתוח התוכנה שלך? בעוד שלתהליך התכנון והפיתוח המדויק שמשתמשות בו חברת פיתוח האפליקציות או חברת ה ux אכן יש משמעות גדולה, זה הכרחי שהם יוכלו להוכיח שהתהליך עובד להם לאורך פרויקטים רבים ושהוא מתאים לסגנון הארגוני שלך כמו גם לשיטות העבודה הטובות ביותר בתעשייה.

  1. עדכון בהתקדמות הפרויקט

כיצד תעדכן אותנו בהתקדמות? תקשורת פתוחה ושקיפות בכל פרויקט הם חיוניים. כל חברת פיתוח תוכנה טובה אמורה להיות מסוגלת להסביר מתי וכיצד יועברו העדכונים.

  1. כישלונות עבר

האם היה לך פעם פרויקט שנכשל? זה אמנם דבר שלעיתים לא נעים לשאול אך שאלות כאלה נותנות לך הזדמנות לראות כיצד המפתח טיפל בפרויקטים קודמים שלא הצליחו בסופו של דבר.

  1. המלצות

האם אתה יכול לספק המלצות? גם אם יש לך הרגשה טובה כלפי החברה ואתה מאמין שהם יהוו נכס יקר לפרויקט פיתוח התוכנה שלך, תמיד שווה לדבר עם חברות אחרות שעבדו בעבר עם חברת פיתוח האפליקציות הזו. גם אם זה רק מגבש את מה שאתה כבר יודע ומרגיש, המלצה חיובית שווה מאוד להקניית שקט נפשי.

  1. סיום הפרויקט

מה קורה לאחר סיום הפרויקט? לא משנה כמה טוב המוצר המוגמר, כל פרויקט פיתוח תוכנה דורש רמה מסוימת של תמיכה לאחר סיומו. האם מפתח התוכנה יספק זאת? אם כן, לכמה זמן ומה יכלול?

  1. קניין רוחני

אחרון חביב וחשוב מאוד, מי יהיה בעל הקניין הרוחני של הפרויקט? התשובה הנכונה היא אתה! אבל יש כמה חברות שיבקשו לגבות עמלות שוטפות במקום. אם זה המקרה, היינו ממליצים לך לשקול פעמיים את אותה חברה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here