יועץ בטיחות אש – חובה בכל חברה

0
1086
קרדיט: Pixabay,com

במציאות הקיימת במדינתנו, כל בעל חברה או עסק חייב להקפיד על ביצוע ודאגה לתנאי ביטוח וגהות ברמה הטובה ביותר וזאת על מנת שהעובדים במקום העבודה יהיו מוגנים. על החברה להבין היטב, להכיר ולנהל את הסיכונים הקיימים בסביבת העבודה, ולשם כך אחד מהתפקידים החשובים הם יועץ בטיחות אש. תפקיד חשוב זה מצטרף לבטיחות בעבודה, ובטיחות תעסוקתית. תפקידו של יועץ בטיחות אש משמעותי מאוד עבור העסק שלך, מאחר ומתוקף תפקידו הוא אחראי על יצירת סביבה אשר מוגנת מפני אש, ושריפות. יועץ בטיחות אש מסייע כסר בשלבים המוקדמים לדוגמת תכנון המבנה, הוא מפקח על נושא התקנת מערך כיבוי האש, מכין את תיק בטיחות האש, מעביר הדרכות לעובדים בנושא זה ועוד. יגאל שושן, בעל 30 שנות ניסיון בתחום וקצין לשעבר במערך הכבאות וההצלה, יוכל לסייע לכם בכל הנושא.

תיק מסודר יסייע בזמן אמת

על מנת להיערך בהתאם, יש לבצע מבעוד מועד הכנת תיק שטח. מדובר בתיק חובה לכל חברה או עסק, והוא משמש מצורך ניהול בזמן שריפה. בתיק זה ישנם נתונים שיאפשרו לצוות החירום להתארגן באופן המהיר ביותר בזמן אמת. המטרה העיקרית של תיק זה בזמן השריפה, הוא להכרת המבנה לשירותי הכבאות גם בזמן תרגול וחלילה בזמן אמת. התיק מוגש לכב"ה ועליו להכיל את תכניות בטיחות האש, נהלי החירום, אנשי צוות החירום, כל מערכות כיבוי אש והתראה, מערכות גילוי עשן ואש, תכנון המבנה, פירוט קומות, משרדים ועוד. בנוסף מפורטים בתיק גורמי הסיכון במקום, אספקת המים לכוחות הכיבוי מפסקי החשמל ולוחות פיקוד הכיבוי.

 

הדרכה מקדימה תמנע סכנה

שריפה, היא אירוע רגעי ובמרבית המקרים כלל לא צפוי, שיתפוס אתכם לא מוכנים. לכן חשוב מאוד להיערך בהתאם, ולבצע לעובדים הדרכת בטיחות אש על ידי האדם המוסמך לכך. בהדרכת הבטיחות העובדים מקבלים כלים להגברת המודעות לסכנות הנמצאות במקום העבודה, מהם הגורמים היכולים לגרום לאש, מהם דרכי הטיפול במקרה של שריפה, כיצד מזהים ואף כיצד ניתן לכבות ולתפעל מטף אש. למען בטיחות עובדיכם, פנו עוד היום אל יגאל שושן, איש מקצוע מהמובילים בתחום, בעל 30 שנות ניסיון בתחום וקצין לשעבר במערך הכבאות וההצלה ויוכל לסייע לכם בכל הנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here