כך תנצלו את הזכוכית לעיצוב הבית או העסק

0
1858
כך תנצלו את הזכוכית לעיצוב הבית או העסק

חנות בוטיק קטנה, חלל משרדים או בית גדול ומפנק – לא משנה מה המטרה שלכם, הזכוכית היא בוודאי הפתרון המושלם. קל לנקות אותה, כך שהיא נהדרת למטבח, והעוצמה שלה מבטיחה לנו תחושת בטיחות מוגברת במרפסת. בקיצור, אם אתם רוצים ליהנות מחומר גלם שהוא גם חזק, גם מרשים, גם נוח וגם קל לניקוי, זו התשובה המושלמת.

שילוב הזכוכית בעיצוב החנות

נתחיל מהחנות הקטנה והמתוקה שלכם, זו שאתם מוכרים בה בגדים, תכשיטים, ספרים או רהיטי וינטג'. מה שבטוח הוא שרק עם ויטרינות זכוכית לחנות שמצליחה לסקרן את העין הלקוחות שלכם ייכנסו, ינסו ויתאהבו. גם במשרד היא מהווה מרכיב חשוב, שכן קירות גבס ודלתות עץ יחסמו את החלל ויצרו תחושה של צפיפות, בעוד קירות ודלתות זכוכית יפתחו את המרחב וישדרו יוקרה וסטייל. לתכנון ויטרינה או משרדי זכוכית מעוצבים תוכלו להיעזר בחברת זכוכיות רפאלי, המסייעת בתכנון ובהתקנה על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

הזכוכית כאמצעי בטיחות מעוצב

אתם אוהבים לשבת במרפסת, לשאוף את האוויר וליהנות מהנוף. רוב הזמן החלון גם פתוח לרווחה כדי שהבית יתמלא באור טבעי משגע. עם מעקות זכוכית למרפסת תיהנו משתי המטרות הללו בקלות. בזכות השקיפות שלה תוכלו לראות את הפארק הירוק ולהכניס את קרני השמש אל הבית. היא גם חזקה ועמידה כל כך, עד שאין ספק שמדובר בפתרון בטיחותי מאוד למרפסת שלכם.

עיצוב יוקרתי למטבח

הזכוכית בהחלט חזקה אבל היא גם נוחה מאוד לשימוש וקלה לניקוי. לכן מקובל להשתמש מאוד בחיפוי זכוכית למטבח. עם עיטורים עדינים או טקסטורה מיוחדת במינה תקבלו תוצאה שאי אפשר להגדיר במילה אחרת, חוץ מאשר "מושלמת". מצד אחד עיצוב בלתי רגיל שמשדרג את מראה החלל כולו, ומצד שני חיפוי קל ונוח שאפשר לנקות בקלות.

תכנון חדר הרחצה

עוד פינה בבית שבה הזכוכית היא מצרך שאי אפשר בלעדיו, היא המקלחת שלכם. בהנחה שאתם רוצים למנוע מהמים לצאת החוצה בזמן שאתם מתקלחים, ובהנחה שאתם רוצים לעצב חלל נעים, מזמין ואינטימי, תכנון מקלחונים לפי מידה מזכוכית חזקה ומעוצבת – הוא בדיוק מה שאתם צריכים. חברת זכוכיות רפאלי תעזור לכם להגדיר את המקלחון האידאלי עבורכם, ותבצע התקנה מדויקת ואיכותית שתבטיח לכם ראש שקט למשך שנים. אתם מוזמנים לבחור את המקלחון או החיפוי שלכם כבר עכשיו וליצור קשר עם נציגי החברה בטלפון 054-7607091.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here