כרטיסי ביקור בהדפסת אופסט או בדיגיטלי

0
2474
כרטיסי ביקור בהדפסת אופסט או בדיגיטלי

כרטיסי ביקור מודפסים בבתי דפוס רבים ובשיטות הדפסה שונות, בהתאם למכונות הדפוס השונות שקיימות בבתי הדפוס השונים. השיטות השכיחות ביותר להדפסת כרטיסי ביקור הן הדפסת אופסט וההדפסה הדיגיטלית. חשוב לציין כי שתי השיטות התפתחו מאוד בשנים האחרונות, ואם פעם נהוג היה לחשוב כי כרטיסי ביקור בהדפסת אופסט יהיו איכותיים יותר, הרי כיום הדפוס הדיגיטלי התפתח לרמה כה גבוהה כי רק עין מקצועית ביותר תבדיל בין שני סוגי ההדפסות.

הן בהדפסת אופסט והן בדפוס הדיגיטלי תוכלו לקבל כרטיסי ביקור צבעוניים, איכותיים ועל נייר ברמה הגבוהה ביותר. ואמנם, עדיין קיימים הבדלים בין שתי שיטות ההדפסה, כאשר אין תשובה גורפת לאיזה סוג הדפסה הוא העדיף ביותר, אלא הדבר משתנה בהתאם לסוג הגרפיקה אותה הנכם מעוניינים להדפיס. במאמר זה ננסה לכוון אתכם לפנות אל בית הדפוס הנכון שידפיס לכם כרטיסי ביקור בשיטת הדפוס שמתאימה ביותר להדפסת כרטיסי הביקור שלכם, אשר תספק את התוצאות האופטימאליות ביותר.

כרטיסי ביקור בהדפסה דיגיטלית מתאימים במספר מקרים. ראשית כל כאשר אנו מעוניינים להדפיס כרטיסי ביקור על ניירות מיוחדים, למשל ניירות ממוחזרים או ניירות בעלי טקסטורות מיוחדות. לרוב, בית דפוס דיגיטלי יוכל להציע מגוון רחב הרבה יותר של סוגי ניירות שתוכלו לבחור מתוכם, בעוד שבית דפוס אופסט לרוב מציע כרטיסי ביקור על נייר כרומו 300 גרם בלבד. ניירות מיוחדים או ממוחזרים מתאימים לגרפיקה מינימאליסטית, כזו שלא מכילה רקעים ותמונות אלא טקסט בלבד. כמו כן ההדפסה הדיגיטלית תטיב עם גרפיקה שמכילה פונטים עדינים, ומסוגלת להדפיס אותם באופן חד וברור מאחר והגרפיקה מועברת אל הדף בתרגום אלקטרוני ובאופן ישיר ולא בצורה של הדפסה באמצעות לוחות. כאשר מנסים להדפיס טקסטים קטנים או דקים מאוד בהדפסת אופסט עלול להיווצר מצב של זליגת צבע, ואותן גרפיקות עדינות יצאו פחות חדות. הדבר משמעותי אף יותר כאשר צבע הטקסט מורכב ממספר צבעים, כאשר מכונת האופסט המדפיסה בארבעה לוחות מצריכה דיוק רב על מנת לקלוע על מאית המילימטר בין כל הלוחות וליצירת טקסט דק בצבע מעורבב.

לעומת זאת, ההדפסה הדיגיטלית פחות מומלצת כאשר מדובר בהדפסה של שטחי צבע מלאים. במיוחד כאשר מדובר בצבעים המורכבים מגוונים אפורים, או כאשר מדובר במעברי צבעים (גרדיינט). כאשר העיצוב הגרפי של כרטיסי הביקור מכיל רקע, תמונה צבעונית, או מעבר צבעים, עדיף לבחור בהדפסת כרטיסי ביקור בדפוס אופסט. דפוס זה מתמודד באופן מעולה עם הדפסה של שטחים גדולים מלאים בצבע, ויספק את התוצאה הטובה ביותר במקרה של כרטיסי ביקור מסוג זה.

מחפשים בית דפוס דיגיטלי? גרף פרינט המקום המושלם לכל הדפסה  – 08-9256712

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here