כשהמשפחה פוגשת את הטבע

0
1484
כשהמשפחה פוגשת את הטבע

טיולים בחו"ל לא חייבים להיות טיולי שופינג. לא מעט משפחות בוחרות בשנים האחרונות לצאת מהקופסא ולבחור אתרי טיול אקזוטיים ומיוחדים. טיולי טבע, ספארי וטיולי נוף הם אופציה פופולרית שצוברת תאוצה בתחום.

 יעד לא קונבנציונלי

תכנון טיול אשר משלב טבע ונוף הוא תכנון מאתגר. אתם צריכים לקחת בחשבון לא מעט פרמטרים כולל התייחסות משמעותית למזג האוויר במיקום בו תהיו. כדי לאסוף כמה שיותר מידע טרם הנסיעה כדאי לכם לחפש ברחבי הרשת המלצות לטיול בחו"ל ולהתמקד במסלולים סמוכים לאזור בו תרצו לבקר. כמעט לכל יעד של טיולי טבע, אפריקה, המזרח הרחוק ואפילו לשטחים העצומים של קנדה יש מה להציע למיטיבי לכת. כמובן שתכנון נכון עם מידע עדכני הוא המפתח להצלחה בכל טיול שתבחרו.

מתאימים את המסלול

טיולי טבע בחו"ל משלבים מסלולים בדרגות שונות ויכולים להתאים לכל רמת כושר שהיא. אם אתם מטיילים עם ילדים קטנים כדאי לוודא שיש בשטח התאמות לעגלות ומעקות בטיחות לאורך המסלולים השונים. טיולי אקסטרים דורשים מכם הכנות מורכבות יותר הכוללות השכרת ציוד נלווה ורכישת פוליסת ביטוח מתאימה. בטיולי ספארי מומלץ יהיה לשכור את שירותיו של מדריך מוסמך. ובטיולי הרים, כדאי שילווה אתכם בן המקום אשר מכיר את הדרך ויודע לנווט אתכם בשלום להר וממנו. כמו כן יש מקומות בהם התחבורה לאזורי הטיול יכולה להיות בעיתית ולכן כדאי לבדוק מראש את דרכי ההגעה לאזור.

מסלולי טיול גמישים

סגנון טיול נוסף שיכול להיות מעניין ושנה הוא טיול בהמשכים. בכל נקודה בטיול אתם מחליטים מה יהיה היעד הבא על סמך המלצות לטיולים. את ההמלצות ניתן לבסס על חיפושי אינטרנט או להקשיב לניסיון של המקומיים ולשכות תיירות אזוריות. המקומיים מחזיקים מידע רב ערך על פינות חמד נסתרות ואתרי טבע שאינם ידועים לכל, כך שאתם תהנו מחוויה אותנטית לגמרי שתהיה שונה מכל טיול אחר. תקשורת עם מקומיים פותחת לכם דלתות רבות בדרך אבל אם אתם לא מרגישים בטוחים אפשר לשלב בין מסלולים מתוכננים לבין החלטות אקראיות בדרך.

חברת טיולים בשבילך מתכננת טיולים לפרטי פרטים לכל לקוח. החברה מתאימה את מסלול הטיול לדרישות הלקוח ומאפשרת לכם לערוך שינויים ולבצע התאמות. החל מכרטיסי טיסה ועד מלונות ולוח זמנים, אתם מקבלים את כל הפרטים מוכנים לקראת הנסיעה מצוות המומחים של החברה. החברה עושה הכול כדי לעמוד בתקציבי הטיול שלכם. לפרטים נוספים ניתן לפנות למספר הטלפון 058-4115522.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here