כתיבת תוכן שיווקי

0
727
כתיבת תוכן שיווקי
קרדיט pixabay

בזמנים בהם אנו חיים ידוע לעסקים וחברות שהתוכן הוא כלי מכריע בשיווק. פרסומות ישנן בשפע וקהל הצרכנים של ימינו רווי מכך וסלוגנים מכירתיים בלבד כבר אינם עושים את העבודה. לתוכן איכותי לעומת זאת יש את היכולת ליצור חיבור אמתי עם הצרכן, להגדיל את החשיפה של אתר העסק ולהביא בסופו של דבר לאינטראקציה ממשית שבסופה גם המרות המספקות את ההכנסה לעסק. כיצד מייצרים תוכן שיווקי איכותי ומצליח? הנה כל הדרכים לעשות זאת:

הביאו ערך משמעותי לתוכן

אמנם המטרה של כתיבת תוכן שיווקי היא בראש ובראשונה שיווק, אך אין זה אומר שהמאמרים שאתם מייצרים צריכים להיות מורכבים מסיסמאות פרסום אחת אחרי השנייה. תכנים המשלבים שיווק אגרסיבי ללא תוכן של ממש, אינם מושכים את הקורא אלא נהפוך הוא, הם עשויים בהחלט להרחיק אותו מהמותג ולפנות למתחרים שלכם. לכן, התוכן השיווקי חייב לשלב ערך אמיתי לקורא, כלומר מאמר המשלב מידע קונקרטי ובעל משמעות אודות תחום ההתמחות של העסק שלכם.

כשאתם מביאים ערך אמיתי לקורא בתוכן השיווקי, אתם יוצרים תדמית מקצועית שיש לה משקל רב. גם אם הלקוח אינו מתכנן לבצע רכישה ברגע זה, כאשר הוא יחליט לעשות זאת הוא יבחר בעסק המקצועי ביותר. באמצעות תוכן בעל ערך אתם מראים ללקוחות הפוטנציאליים עד כמה אתם מתמצאים בתחום ההתמחות שלכם. אל תחששו להעניק לקוראים מידע פרקטי בתחום העיסוק שלכם, פן הם יחליטו לבצע את העבודה בעצמם. ברוב המוחלט של המקרים צרכנים יעדיפו לשלם לבעל מקצוע מיומן על שירות מאשר לעשות זאת בעצמם.

הכניסו עניין בתוכן השיווקי

כפי שציינו בתחילת המאמר, הצרכנים של ימינו נחשפים בכל יום לאלפי תכנים שיווקיים. אם אתם רוצים לבלוט מעל למתחרים עליכם לספק תוכן שאינו רק בעל ערך, אלא גם כזה היוצר עניין ואף סקרנות. זו הסיבה בגינה כתיבת תוכן לשיווק העסק אינה יכולה להיעשות כלאחר יד, עליה להיכתב מתוך מחשבה רבה וכוונה. המאמרים שאתם חושפים בפני הקוראים צריכים להביא זווית מעניינת על נושאים הקשורים בתחום ההתמחות שלכם. נסו לשאול את עצמכם איזה מידע נחוץ לקוראים ולבחון אילו שאלות אינן נענות בכתבות השיווקיות של המתחרים.

תוכן מעניין יבטיח שהקורא לא רק ירפרף על המאמר במהרה, אלא ממש יצלול לתוכו. זכרו כי ככל שהקורא יבלה זמן רב יותר באתר שלכם, כך מנוע החיפוש יעניק לו ציון איכות גבוהה, מה שבסופו של דבר יציב את האתר שלכם בראש רשימת תוצאות החיפוש.

בנוסף, מנועי החיפוש גם מעדיפים באופן מכריע תוכן מקורי. מאמרים המועתקים ממקורות אחרים אינם רק פוגעים בחוקי זכויות היוצרים, הם גם פוגעים בסיכוי שלכם לקבל חשיפה מיטבית במנועי החיפוש.

התוכן חייב להיות קריא וברור

המרחב הווירטואלי הוא מרחב מהיר, בו הגולשים מקבלים החלטות בתוך שבריר שנייה. אם התוכן השיווקי שאתם מציגים לא יהיה נעים ונוח לקריאה, תאבדו את הקוראים שלכם כהרף עין. לכן, הקפידו לבנות את התוכן כך שיהיה פשוט לקריאה ברמת המבנה שלו וגם בשפתו. אין זה אומר שעליכם לכתוב תוכן בשפה עממית, אלא שעליכם להנגיש מונחים הקשורים בתחום המומחיות שלכם, כדי שהקורא ידע בדיוק במה אתם עוסקים. כמו כן, הקפידו לפרק את המאמר לפסקאות קצרות שיקלו על עין הקורא לעקוב אחר הכתוב.

שלבו מילות מפתח

שילוב של מילות מפתח בתוכן השיווקי עוזרות למנוע החיפוש לזהות את הרלוונטיות של המאמר בתחום מסוים. כלומר, ברגע שגולש יחפש מידע במנוע החיפוש המופיע בתוכן שלכם הוא ידע להביא בפניו את המאמר שאתם פרסמתם. שילוב מילות מפתח צריך להיעשות לאחר מחקר מילות מפתח, באמצעותו ניתן למצוא את המילים המתאימות ביותר לעסק שלכם. אך חשוב שלא להעמיס יותר מדי מילות מפתח במאמר, משום שאז מנוע החיפוש יזהה את התוכן כלא איכותי וימנע מלהציגו. בנוסף, מילות המפתח צריכות להיות משולבות בצורה הרמונית והגיונית בטקסט, גם כדי שהן לא יצרמו לעיניו של הקורא.

השאירו את כתיבת התוכן למומחים

כפי שוודאי הבנתם עד כה, כתיבת תוכן היא משימה מורכבת והרבה מונח כאן על כף המאזניים. לכן, מומלץ להשאיר את מלאכת כתיבת המאמרים בידיהם של כותבי תוכן מנוסים המתמחים בתחום העסק שלכן. כך תוכלו לקבל מאמרים איכותיים, מעניינים ומלאי תוכן בעל ערך בעוד שלכם מתפנה הזמן לעסוק בניהול העסק על כל צדדיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here