להגיע לחורף….רכים ונעימים

0
2236
להגיע לחורף....רכים ונעימים

נכון שבחורף הלוק הנכון הוא מראה השכבות אבל השאלה היא מה קורה שם מתחת לכל העליוניות והצעיפים, מתחת לכובע ולכפפות. איך מטפלים בעור שלא ייפגע מנזקי מזג האויר החורפי ומקפידים שגם כשהשכבות יורדות, העור עדיין ישאר רך ונעים למגע.

טיפים לחורף רך ונעים:

1. מתחת לכפפות …  חשוב במהלך היום למרוח מספר פעמים קרם ידיים. בהיעדר תרבות לבישת כפפות בארצנו החמימה, הידיים חשופות ברב שעות היום לרוח הקרה וקרם ידיים טוב המכיל שמנים וויטמינים מסוגים שונים יכול למנוע פגיעה בעור.

2. מתחת למגף… לאחר חודשי הקיץ בהם כף הרגל התהלכה על חוף הים ובכפכפי האצבע, מומלץ להשרות את כפות הרגליים בגיגית מים חמים עם מעט סבון נוזלי או קצף אמבט לריכוך העור. לאחר ההשריה מומלץ למרוח קרם עשיר ומטפח ולהיכנס לתוך גרבי צמר מפנקות.הגרביים ישמרו על הלחות לאורך הלילה ותןכלו לקום עם עור רך במיוחד.  מומלץ לחזור על הפעולה מספר פעמים בשבוע.

3. מתחת לגרביים… על מנת להסיר את תאי העור המתים שהצטברו בקיץ מומלץ לפנק את הגוף בפילינג טוב פעמיים בשבוע. תחילה יש להסתבן היטב, לאחר מכן לעסות את כל הגוף עם חופן פילינג, לשטוף ולייבש את העור. יש לסיים את הפעולה במריחת קרם גוף עשיר במיוחד על מנת להחדיר לחות מירבית לעור. מומלץ לשים דגש על אזור כפות הרגליים אשר תמיד תשמחנה לקבל פינוק מיוחד.

4. מתחת לסוודר… בחורף עור הגוף זקוק ללחות מוגברת עקב היובש הנגרם מהקור ולכן בחרו בקרמים בעלי מרקם עשיר  ובעלי תמציות שמנים המגבירות את אחוז הלחות בקרם. הקפידו על תדירות גבוהה מהרגיל של מריחת הקרם על מנת להימנע מעור יבש וסדוק.

5. מתחת לכובע צמר… גם השיער מצריך טיפול חורפי מיוחד אף על פי שרובנו מקפידים לקשטו בכובע אופנתי. לאחר חפיפת השיער הקפידו לפנק את שיערכם במסיכה לשיער לפחות פעם בשבוע על מנת להעניק לו שכבת מגן מפני השפעות מזג האויר החורפי…

6. מתחת לשמש…גם בימי החורף  השמש יכולה לגרום לנזקים בעור הפנים, על כן יש להקפיד להשתמש בקרם פנים המכיל מקדם הגנה. בחרו בקרם לחות לפנים אשר ייתן  הגנה מהקור ומהיובש וכמו כן יגן על הפנים מנזקי השמש.

7. מתחת למטרייה… תמיד נחמד ללכת בשניים תחת המטרייה בלילה גשום של ירח מלא… לכן הקפידו  לשאת בתיק בושם או מי גוף מרעננים.מי יודע מתי יתחיל לרדת גשם, אל איזו מטרייה במקרה תקלעו ובעיקר מי יהיה מתחתיה. מה שבטוח ניחוח רענן לא יזיק לרומנטיקה…

8. אחרי שנירטבנו מטיפות הגשם ועשינו אמבטיה חמה להעלאת טמפרטורת הגוף, מה יותר נעים מלהיכנס למיטה עם… כרית חימום מבד נעים ורך שתעזור לנו לשמור על גופנו חם חם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here