להוציא חומרים בחכמה

0
392
קרדיט FREEPIK

כשמדובר על הדפסה בתלת מימד המחיר משתנה בהתאם לצורך שלנו מהמדפסת. הדפסת תלת מימד למעשה מאפשרת לנו להדפיס פיזית מוצרים אמיתיים ובעצם לחסוך מכונות ושעות עבודה וכוח אנושי. בנוסף למדפסות ישנם יתרונות נוספים כמו מהירות בייצור של המוצרים, ייצר אבי טיפוס ועוד. הדפסת תלת מימד מחיר תלויה במוצר אותו אנו נרצה להדפיס, ובחומרי הגלם שאותו מוצר דורש, המחירים יכולים להיות כמה מאות שקלים בודדים ויכולים אף להגיע לעשרות אלפי שקלים, כמו כן ככל שנדפיס יותר חלקים ביחד כך נחסוך בעלויות, אז הדרך הטובה ביותר לחסוך בעלויות של מדפסת תלת מימד זה באמצעות הדפסה של כמה חלקים יחדיו, לשם כך תוכלו לפנות לחברת פור-מודל אשר הקים אותה און גולן אשר הינו מהנדס מכונות מוסמך. אתר פור-מודל הינו האתר היחיד בישראל אשר מבצע ניהול ופיקוח ייצור של לקוחותיו. כמו כן בחברה יש אין סוף חומרי גלם לעבודה והיא מקפידה על איכות ברמה המרבית.

 

לשמור על החלקים הקטנים

זיווד זה למעשה ציפוי של החלקים הקטנים על מנת לשמור עליהם שלא יפגעו ויהרסו במהירות, כל חלקיק באשר הוא דורש זיווד ועל כן יש צורך להגן עליו ולשמור עליו, כמו כן חשוב בהליך הזיווד זה האיזון בין האסתטיות לבין השמירה על המוצר עצמו שכן יש צורך גם בשמירה מרבית וגם באסתטיות ושהמוצר עצמו יראה טוב. תהליך הזיווד הינו תהליך חשוב שכל מוצר צריך אותו על מנת שלא ייפגם וייהרס במהירות.

 

תהליכים במוצרים

כרסום cnc הינו הליך אשר קורה בשלל מוצרים כמו תכשיטים, כלי מתכת ועוד, בהליך הכולל פונקציה של תרגום ועיבוד שפת הקוד שבתוכנת המחשב, אשר עוברים עיבוד לאותות ואז לפקודות, אשר מועברים אל מכונות חריטה או כרסום, ואשר הם מתרגמות את כל זה לחיתוכים השונים שצריכים להתבצע. למעשה כרסום cnc  הינו תחת קטגוריה של עיבוד שבבי והינו תהליך קריטי שכן ישנם מוצרים אשר אינם יכולים להתקיים ללא כרסום כזה, לשם כך תוכלו לפנות לחברת פור-מודל אשר מתמחה בתהליכי הכרסום, החברה הינו מקצוענית ומביאה עמה צוות של עובדים בעלי ניסיון וידע עשיר, החברה היא בבעלותו של און גולן אשר הינו מהנדס מכונות מוסמך. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 054-2393962 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה בנושא

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here