מדריך למשקיע – מה מציעה חיפה לשוכר הפוטנציאלי?

0
316
credit: freepik

העיר השלישית בגודלה בישראל ואחת מהעיר המגוונות ביותר מבחינה דתית ואתנית, מציעה איכות חיים מהטובות בישראל. זוהי גם הסיבה שרבים בוחרים לרכוש דירות בחיפה. בין אם מדובר בנכס להשקעה או למגורים, זוהי הזדמנות נהדרת לספוג תרבות, לקבל הזדמנויות תעסוקה מהטובות בישראל וליהנות ממגורים ממש על החוף. אז למה כל כך הרבה רוכשי דירות מחפשים אחרי פרויקטים חדשים בחיפה? אלו כמה דברים שכדאי לדעת.

חברה רב תרבותית ופתוחה ואיכות חיים

חיפה בונה כבר שנים מוניטין כעיר הסובלנית ביותר בישראל. זוהי עיר מעורבת בה חיים אלו לצד אלו ערבים ויהודים ביחסי שכנות טובה ובשיתופי פעולה ענפים. ברחובות העיר, ניתן לשמוע בליל עשיר של עברית, ערבית ורוסית ולאלו מאיתנו שרוצים לחוות מקרוב את האידיאל הים תיכוני הזה מתעורר לחיים, חיפה היא המקום המוצלח ביותר לעשות את זה.

גם כשזה מגיע לאיכות החיים, לחיפה יש מספר יתרונות בולטים. העיר היא ביתם של כמה ממוסדות התרבות המכובדים בישראל, ממוזיאון המדעטק ועד לפסטיבל הסרטים. כמו כן, חיפה היא אחת הערים הבודדות בישראל בה קיימת תחבורה ציבורית בשבת ולמעשה, היא העיר היחידה בישראל בה זמינים כל כלי התחבורה הציבורית הקיימים – רכבת, אוטובוס, רכבת קלה, רכבת תחתית ורכבל.

בנוסף, חיפה עשירה בשטחים פתוחים ומבואות ירוקות. הגנים הבהאים המטופחים המשתפלים במורדות הר הכרמל הם נקודת הציון המזוהה ביותר של העיר. תל שקמונה, אתר ארכיאולוגי מעבר לטיילת החוף המרכזית, מציע נופים מרהיבים של הים התיכון בין חורבות בנות 3,500 שנה. הגן הלאומי הר הכרמל, הגדול בישראל, נמצא במרחק של 20 דקות נסיעה ממרכז העיר. בנוסף, מנקודות רבות בעיר, מראש הכרמל ועד למרגלותיו, נשקפת רצועת החוף המרהיבה של העיר.

הזדמנויות תעסוקה והשכלה ברמה הגבוהה ביותר

בנוסף לתעשיית הנמל המסורתית שלה, חיפה היא ביתן של כמה מכללות ואוניברסיטאות, כולל הטכניון המתמקד במדע וטכנולוגיה, אחד ממוסדות ההשכלה הגבוהה הטובים בישראל. העיר נחשבת לאחד ממוקדי ההייטק הגדולים בישראל וחברות מובילות בעולם – מגוגל ועד IBM – קבעו את משכנן בפארק מת"ם בכניסה לעיר.

כדי למנף את כלל היתרונות הללו לקראת רכישת דירה למגורים או להשקעה מניבה, מיקי קודה הוא השליח הנאמן שלך בכל רכישת דירות לקניה בחיפה. כדי לקבל מידע מקיף ומעמיק על השוק וסיוע באיתור הנכס המושלם ליכולות שלך, כל שעליך לעשות הוא רק לחייג למספר 052-6440124 ולתאם פגישת ייעוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here