מהו מרפק טניס ואיך ניתן להתגבר עליו?

לפני שנדבר בהרחבה על מרפק טניס, אנחנו רוצים להגיד כמה מילים על הגוף שלנו. גוף האדם, הוא אולי דבר אליו אנחנו מתייחסים בדרך כלל בתור המובן מאליו. אבל הוא ממש לא משהו בו ניתן לזלזל. בסופו של יום, אם לא נהיה בריאים, אם הגוף שלנו לא יהיה בריא, חזק וכזה המאפשר לנו להרגיש בנוח. לא נוכל להגיע לאף הישג משמעותי. לא נוכל ללכת, לרקוד, לקפוץ, לרוץ. לא נוכל לעבוד על המחשב או להביא הביתה שקיות מלאות בקניות. מרפק טניס היא תופעה בה שימוש יתר במרפק מוביל להתפתחות דלקת בשרירים של האמה ובגידים העוטפים את המרפק. במאמר הבא נסביר למה דבר כזה יכול לקרות ומה אפשר לעשות כדי להרגיש קצת יותר טוב. אז אם אתם סובלים ואם יש לכם מרפק טניס, המאמר הבא הוא בשבילכם בדיוק וחברת בי קיור לייזר תיתן לכם את הפיתרון.

איך נעודד תהליך החלמה של מרפק טניס

אז אנחנו צריכים לקחת בחשבון את העובדה כי מרפק טניס נגרם בעקבות שימוש יתר במפרק. קודם כל, אנחנו צריכים לדעת לאבחן את הבעיה. מרפק טניס מאופיין בכאבים המופיעים בחלק החיצוני של האמה, קרוב למרפק. אתם תרגישו את הכאב עם כל כיפוף של המרפק כמובן. כאשר תנסו לאחוז בחפצים קטנים וכאשר תנסו לסובב את היד. למשל אם תרצו לפתוח צנצנת במטבח וכן הלאה.

רק אחרי שיהיה לנו אבחון נוכל להתחיל בעבודה. חשוב לבצע אותו כדי לשלול כמובן מקרים נוספים, אשר בהם יש לטפל באופן אחר. בהמשך, אנחנו צריכים למצוא דרכים אשר יאפשרו לנו קודם כל להקל על הכאב ובהמשך, לעודד את תהליך ההחלמה הטבעי של הגוף. את זה נעשה באופן הבא:

  1. נמנע מביצוע פעולות אשר יכולות להחמיר את הבעיה: כמובן, אם אתם סובלים מכאבים, נסו להימנע מאימוץ יתר של השרירים הכואבים.
  2. נשתמש במכשור מתקדם לטיפול בכאב: מכשיר הלייזר פורץ הדרך של בי קיור לייזר, יכול בהחלט לסייע. המכשיר מפעיל קרני לייזר מיוחדות. אלו גורמות לתגובה ביולוגית המביאה להתרחבות כלי הדם, הגברת המטבוליזם ועוד. כך, אנחנו יכולים לעזור לגוף להחלים במהירות רבה יותר ולמעשה לתמוך בתהליך הרפואי הקיים.

הפתרון המושלם

אנחנו בחברת בי קיור לייזר נדאג לכם לפיתרון המושלם. המכשיר הייחודי שלנו שסייע לאלפי אנשים יוכל להקל גם עליכם. פנו אלינו לייעוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here