מהו רישום דומיין

0
2268
מהו רישום דומיין

רישום דומיין דומה לרישום חברה ברשם החברות. לכן, מומלץ לבחור חברה אמינה ומקצועיות שיהיה ניתן לסמוך עליה. רישום דומיין במרשם הדומיינים מעניק יתרונות רבים. יתרון משמעותי הוא הפרטיות. כל דומיין שנרשם פרטיו של הבעלים נשמרים באופן אוטומטי.

כיצד לבחור חברות אחסון אתרים

  • אמינות החברה – לפני שמתחילים לבחור חברות אחסון אתרים כדאי לברר כמה שיותר פרטים אודות החברות. יש לוודא כי השרתים של החברה לא נופלים לעיתים קרובות. נפילת שרתים לעיתים קרובות יכולה לגרום נזק רב לחברה.
  • מחיר – יש להניח כי אף חברה לא מעוניינת שהגולשים יתקלו בהודעת שגיאה ויעברו לגלוש באתר של החברה המתחרה. לכן, בחירת חברות אחסון אתרים צריכה להתבסס על הפרמטרים של המחיר. חברות המציעות שירותי אחסון אתרים שונות זו מזו במחיר. לעיתים הן מספקות חבילות אחסון, שמגבילות את החברות השונות.
  • חבילת סטטיסטיקה – כדאי לבחור חברות אחסון אתרים המציעות חבילות סטטיסטיקה המתאימה לצרכים, זאת במטרה לעקוב אחר פעילות הגולשים שנכנסים לאתר.

אירוח אתרים בחינם – האומנם

הביטוי אירוח אתרים חינם נחשב מפתה במיוחד עבור חברות המעוניינות בשירותי אירוח האתר שלהם.לעיתים חברות אלה משוכנעות כי מצאו מציאה גדולה, אבל ברגע האמת עשויות להתגלות תקלות. רוב חברות המציעות אחסון ללא הגבלה. יש לדעת כי כמות האחסון מוגבלות בדיוק כמו כל חברות אחסון אחרות. ברוב המקרים חברות אחסון אתרים המציעות שירותי אחסון אתר חינם שומרות לעצמן את הזכות לדחות לקוח בשל שימוש גבוהה במשאבי השרת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here