מהם היתרונות של אחסון אתרי אינטרנט שיתופי

0
2233
מהם היתרונות של אחסון אתרי אינטרנט שיתופי

אחסון אתרים שיתופי הוא שרת אחסון המאחסן בתוכו אתרים רבים, כלומר לקוחות רבים חולקים שרת משותף, דבר שיכול להוזיל עליות בצורה משמעותית. בנוסף,  אחסון אתרי אינטרנט שיתופי אינו מצריך ידע טכני רב. אין צורך ללמוד יותר מדי כיצד לנהל שרתי אחסון כדי לאחסן אותם על שרת שיתופי.

בחירת ספק אחסון אתרים

בשביל אדם העוסק בתחום של בניית אתרים, בחירת ספק אחסון אתרים דומה לקנייה של מכוניות. ללקוח לוקח לא מעט זמן להשוות בין הספקים השונים כדי למצוא בסופו של דבר את ההצעה הטובה מכולם הנותנת את התמורה ביחס להשקעהכל אתר הוא שונה מבחינת הדרישות ולפיכך גם הבחירה בספק האחסון. כיום כאשר האינטרנט הפך לכפר גלובלי קטן ניתן לבחור ספק אינטרנט מחו"ל או מהארץ. בחירת ספק אחסון אתרים מחו"ל נחשבת לבחירה מוצלחת למדי, שכן ספקי אחסון אתרים מחו"ל מציעים מספר ערוצי תמיכה כמו למשל, דואר אלקטרוני, תמיכה טלפונית ועוד.

פרמטרים לבחירת חברות אירוח אתרים

כאשר באים לבחור חברות אירוח אתרים יש לקחת בחשבון כמה פרמטרים.

  • מיקום השוק – האם בישראל או בחו"ל. האם האתר הוא באנגלית וקהל היעד שלו הוא קהל אמריקאי, יש לבחור חברת אירוח אתרים בחו"ל.
  • מספר תיבות דואר אלקטרוני – ברוב המקרים אין הגבלה על  מספר תיבות הדואר האלקטרוני שניתן לפתוח במסגרת חבילות איחסון המציעות חברות אירוח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here