מהם הפרמטרים לבחירת חברות אחסון אתרים

0
2202
מהם הפרמטרים לבחירת חברות אחסון אתרים
  • מהירות של השרת – מהירות התגובה של השרת חשובה מאד לתנועה רחבה של גולשים. כידוע, כיום בעידן האינטרנט גולשים רוצים לגלוש לאתרים במהירות שיא ולא להמתין מספק דקות. המתנה של מספר שניות עשויה לגרום לנטישה של האתר ומעבר לאתר אחר. על מנת לבדוק את המהירות של השרת, ניתן להיכנס לאתר ולאתרים נוספים המאוחסנים על גבי השרתים של החברה.
  • זמינות השרת – אתר שחווה נפילות רבות ככל האפשר עקב זמינות שרת נמוכה הוא אתר שאין בו תנועת גולשים גבוהה במיוחד. אתר כזה יכול לחוות הפסדים מבחינת הגולשים ומבחינת הפסד בעתיד של גולשים עתידיים. לכן, בעת בחירת חברות אחסון אתרים חשוב מאד לבדוק האם החברות מתחייבות לזמינות האתר ובמקרה הצורך האם יש החזר כספי בעת נפילת השרת.

אחסון אתר אינטרנט זמין

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת אחסון אתר אינטרנט הוא זמינות. אתר אינטרנט שקורס גורם נזקים תדמיתיים וכספיים. כאשר הנפילה היא לזמן ממושך יכולה להיות ירידה גם במנועי החיפוש. לכאורה, כל חברת אחסון מציעה את אותם דברים ומבטיחות ניסים ונפלאות. חברה מקצועית הכוללת עובד אחד יכולה להציג נתונים מרשימים את הלקוח כי מדובר בחברה מקצועית. בעת בחירת חברת אחסון יש לוודא כי החברה זמינות.

אחסון אתר קטן ועלות אחסנה

כאשר מדובר על אחסון אתר קטן כזה שלא זוכה לכמות נכבדה של מבקרים הוא נחשב לאתר לא רווחי במיוחד, ולכן התשלום עבור האחסון יהיה בהתאם. במקרה כזה המודל של גוגל פרסום תמורת אחסון יכול להיות מועיל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here