מהם טרמיטים ואיך מטפלים בהם?

0
867
מהם טרמיטים ואיך מטפלים בהם?
קרדיט: Pixabay.com

סובלים מטרמיטים בביתכם? אם כן בכתבה הבאה נסביר בדיוק מהם אותם תיקנים עקשנים אשר פוגעים בביתנו, וכיצד ניתן למנוע את הופעתם מראש או לטפל בקיומן בביתנו.

כידוע לכולם אנו בני האדם לא היצורים החיים היחידים על פני כדור הארץ, וכן ישנם מספר רב של יצורים חיים מסוגים ומינים שונים, וכן גם תיקנים. אך לצערנו הרב הטרמיטים יכולים לפגוע ברכושנו באופן ניכר ולהזיק לאורח חיינו. בכתבה הבאה נסביר ונפרט אודות תיקנים אלו ונענה על כל השאלות הרלוונטיות בנושא.

טרמיטים- כל מה שרציתם לדעת:

מהם טרמיטים?

טרמיטים הינם תיקנים קטנים וזעירים אשר מתרבים במהירות. הטרמיטים חיים במושבות כלהקות יחד, למעשה כל מושבה של טרמיטים יכולה להכיל עד כ 2 מיליון טרמיטים. המשבות הללו ממוקמות בעומקי האדמה ובעצים.

כיצד נראים הטרמיטים?

הטרמיטים הינם תיקנים קטנים מאוד הנראים ודומים מאוד לנמלים, אך להבדיל מהנמלים הטרמיטים חיוורים יותר בצבעם. ישנם מספר זנים של טרמיטים, כאשר חלקם הינם טרמיטים מכונפים, כלומר בעלי כנפיים שקופות, וחלקם לא.

ממה הטרמיטים ניזונים?

פה נעוצה עיקר הבעיה שלנו עם הטרמיטים. הטרמיטים ניזונים מעצים. ולכן הטרמיטים נוהגים להתפשט בביתנו היכן שישנם עצים, כלומר ארונות, משקופים דלתות, רצפות פרקט ועוד. כמובן שהדבר גורם לבלאי של מוצרי הבית, וכן פגיעה בנראות הבית ובאורח החיים של הדיירים בו.

אלו בתים בסיכון גבוה יותר להינזק מטרמיטים?

כאמור לעיל מושבות הטרמיטים ממוקמות בעמקי האדמה ובעצים. ולכן בתים צמודי קרקע בסיכון גבוהה יותר להינזק מטרמיטים, מאשר בדירות פנטהאוז בבניין מרובה קומות. לכן ישנה המלצה עבור כל אותם האנשים אשר בונים בית פרטי צמוד קרקע לבצע הדברת טרמיטים, טרם תחילת הבנייה, על מנת שמושבות הטרמיטים הנמצאים באדמה לא יתפשטו אל הבית.

כיצד ניתן לזהות טרמיטים בביתנו?

ניתן לזהות טרמיטים באמצעות דפיקת מברז במשקוף הדלת באזור הלא נראה לעין. אם ההברגה התבצעה בקלות רבה מידי, סביר להניח שהמשקוף חלול עקב אכילתו על ידי הטרמיטים. עוד דרך לזהות טרמיטים הינה באמצעות גילוי של מקבצי אדמה הסמוכים למשקופים ופינות הבית.

 

אז איך בעצם מטפלים בבעיית הטרמיטים?

ניתן לטפל בבעיית הטרמיטים בקלות וביעילות באמצעות פנייה אל חברת הדברות מקצועית בעלת ניסיון רב שנים.  חברת טוטאל הדברה הינה חברת הדברת טרמיטים מקצועית בעלת ניסיון רב שנים, אשר מדבירה גם טרמיטים מעופפים.  לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר באמצעות מספר הטלפון המופיע באתר : https://www.termitim.com/ .

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here