מה מאפיין קורס מורי יוגה מומלץ?

0
588
קרדיט https://pranayoga.co.il

קורס מורי יוגה מומלץ

מורים ליוגה נהנים מעבודה בעלת יתרונות רבים: סיפוק בזכות הנחלת השיטה לתלמידות ולתלמידים ושיפור החיים שלהם, תרגול יוגה קבוע כחלק בלתי נפרד משגרת היומיום, מפגשים עם מגוון רחב של אנשים וכמובן שכר נאה. גם הדרך לעיסוק המתגמל היא חוויה מעצימה מאוד. קורס מורי יוגה מומלץ משפר במידה ניכרת גם יכולות פיזיות וגם יכולות רגשיות ומנטליות – למשל התבוננות עצמית והתבוננות בזולת – ובנוסף מקנה ידע יקר ערך שניתן למנף אותו גם מחוץ לעבודה ולעולם היוגה. בסטודיו פראנה מוצע קורס מורים ליוגה שמועבר ע"י צוות מוכשר ומסור ומתנהל באווירה מעצימה.

מה מאפיין קורס מורי יוגה מומלץ?

* שילוב מדויק של תרגולים ולמידה – קורס מורים ליוגה כולל מצד אחד שיעורים תיאורטיים ומצד שני גם תרגול בפועל של תנוחות ונשימות כדי להבטיח שליטה מוחלטת גם בטכניקה וגם ביסודות הרעיוניים של היוגה, שבמהות שלה היא תפישת עולם פיזית-רוחנית.

* נושאים מגוונים – מורים טובים באמת ליוגה הם בעלי ידע בקינזיולוגיה, פיזיולוגיה, אנטומיה, בודהיזם (שבתוכה צמחה למעשה היוגה), בניית מערכי שיעור, מדיטציות ועוד. בהתאם גם קורס מומלץ כולל התייחסות לכל התחומים החשובים הנ"ל.

* תשומת לב אישית לכל תלמיד ותלמידה – כפי שמורים ליוגה מחויבים להקדיש תשומת לב אישית לכל אחד מתלמידיהם, כדי שהתרגול יהיה אפקטיבי באמת, כך גם צוות המנחים בקורס נדרש לוודא בכל נקודת זמן לאורך הדרך שכל המורים לעתיד עוברים את התהליך בדרך הנכונה ביותר עבורם.

* תעודה – מוכרת ע"י ארגון מורי היוגה הישראלי, כך שלבוגרים ולבוגרות יהיה סיכוי מרבי למצוא עבודה בתחום בתנאים מיטביים.

קרדיט https://pranayoga.co.il

מורים מסורים שיוצרים חוויה מרתקת

כשמחפשים קורס מורי יוגה מומלץ באופן טבעי לבחון קודם כל את איכות המנחים בקורס. בסטודיו ליוגיו פראנה יוגה ישנו צוות הוראה מנוסה מאוד ומחויב לחלוטין. היקף הקורס הוא כ-350 שעות לימוד, שמחולקות לשתי שנים, ובסופו תקבלו תעודת הוראה. הלימודים הם כאמור גם תיאורטיים וגם מעשיים, ומתאימים לכל מי שאוהבים לעזור לאנשים ומרגישים שהיוגה היא חלק בלתי נפרד ממי שהם. כאמור תוך כדי רכישת המקצוע המבוקש עוברים המשתתפים גם מסע אישי מעצים שמשדרג במידה ניכרת איכויות יקרות ערך כמו חמלה, התבוננות ודיוק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here