מוזיקה היא הסוד

0
2391
מוזיקה היא הסוד

החברים הטובים שלנו הם כמו משפחה: מדי שבוע אנו מדברים איתם בטלפון ואף מבלים איתם זמן איכות. נמאס לכם לצאת לאותם המקומות הרגילים? מעוניינים להכיר מקומות בילוי חדשים? אין בעיה! מוזמנים להצטרף לטרנד מיוחד: מועדוני קריוקי. אם אתם נהנים לשיר אבל לא תמיד עומדים בתווים המוזיקליים, אין בכך כל בושה – אתם בחברה טובה. כעת, כל שנותר לכם לעשות הוא לקבוע את היום והשעה.

רבים מאתנו נהנים לשיר אך לא כולנו בוחרים לעלות על הבמה, להחזיק במיקרופון והופיע מול קהל. מדוע? בין אם מדובר בחששות או סיבות אחרות, מומלץ להתגבר על אי-הנעימות ולתכנן את ערב החבר'ה הבא. היכן? חדרי קריוקי כמובן! צוות מתחם ה-Beat ישמח לשוחח אתכם, להסביר לכם על 7 חדרי הקריוקי שלנו ולהמליץ לכם על החדר המתאים עבורכם. אל תחכו עוד דקה אחת והרימו טלפון עוד היום.

לשבור שגרה עם שירה בציבור

אולי זה יפתיע אתכם, אבל שירה בציבור היא חוויה מהנה. דמיינו לעצמכם את התסריט הבא: אתם לבושים בבגדי היציאה היפים ביותר שלכם, מחזיקים מיקרופון מרשים, מוקפים בחברים הקרובים וכמובן – לצדכם עומד שולחן עמוס כל טוב, אוכל ושתייה. אתם נמצאים כמובן בתוך מועדון קריוקי מקצועי, מושקע ומהנה. בילוי במועדון מסוג זה נושא אך ורק יתרונות: החל מגיבוש קבוצת החברים ויצירת זיכרונות יפים, בילוי איכותי על רקע השירים האהובים עליכם ביותר ועוד – אין ספק שלא תשכחו ערב זה עוד שנים רבות.

מתכננת מסיבת רווקות עם החברות? מפיק דייט מושקע עם החברה? מתכננים אירוע קטן, אינטימי ומיוחד? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל מועדון הקריוקי ולברר מספר פרטים חשובים: אילו ז'אנרים מוזיקליים קיימים בכל חדר וחדר במועדון? מהי כמות האנשים שחדרים אלו יכולים להכיל? מה כולל תפריט האוכל והאם הוא כשר? והאם מבחר השתייה הוא מרשים ויוקרתי? בהתאם לפרמטרים אלו ואחרים מתבססים חדרי קריוקי מחירים. במקביל לכך, רצוי לברר האם קיימים מבצעים מיוחדים על תפריט האוכל והאלכוהול והאם קבוצות גדולות או קטנות במיוחד זכאיות גם כן להנחות מסוימות בתשלום.

בהתאם לכך, תוכלו לסכם מול מתחם הקריוקי את התאריך, השעה, כמה אנשים תהיו וכמה זמן אתם מתכננים להיות שם. ההנאה מובטחת!

להשקיע בערב בלתי נשכח

בילוי בחדרי קריוקי יבטיח לכם חוויה חד-פעמית ובלתי נשכחת – ומילה שלנו היא מילה. בין אם אתם מתכננים ערב גיבוש מטעם העבודה, מפיקים את אירוע יום הנישואין של ההורים או מארגנים מסיבת יום הולדת, הסירו דאגה מליבכם: צרו קשר בהקדם עם מתחם ה-Beat . אנו מציעים שבעה חדרי קריוקי כאשר כל אחד מהם מייצג ז'אנר מוזיקלי שונה: החל מדיסקו, ג'אז, פופ R&B, רגאיי, רוק וסמבה – אתם מוזמנים להרים טלפון, לעדכן אותנו מהו הקו המוזיקלי המועדף עליכם, מהי כמות האנשים שישתתפו באירוע לצד היבטים אחרים. אנו נדאג לאבזר את החדר כראוי, להציב עמדת אוכל מושחתת ולפנק אתכם לאורך כל הערב. התקשרו עכשיו 077-2316072.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here