משכנתא – מילה גדולה עם משמעות גדולה יותר

0
1534
משכנתא – מילה גדולה עם משמעות גדולה יותר

זוגות צעירים רבים בישראל, משקיעים משאבים רבים על מנת לרכוש את הדירה הראשונה שלהם. כחלק מהתהליך נדרשים הזוגות לעבור את כל תהליך לקיחת המשכנתא, בצורה אחראית ומקצועית על מנת להבטיח שיש להם את המימון המספיק לדירה. חברת נרדיה היא חברה לייעוץ משכנתאות וכלכלת המשפחה שתסייע לכם בלקיחת המשכנתא שאתם צריכים בתנאים המתאימים לכם.

 

יעוץ למשכנתא המתאימה

שנייה לפני שאתם חותמים על הסכם רכישת הדירה החדשה שלכם, יש להתעניין בשירותיו של יועץ משכנתאות בצפון, אשר יכול ללוות אתכם לאורך כל תהליך הרכישה – ולצמצם בצורה משמעותית את הריביות שאתם משלמים על המשכנתא כמו גם להקל בפריסת התשלומים. זו היא החלטה שיכולה להשתלם לכם בטווח הארוך ועל כן, רצוי להשקיע בה מחשבה רבה.

 

טיפול במשכנתא קיימת

אם כבר יש לכם משכנתא שאתם צריכים להתמודד איתה, ואתם רוצים לרכוש דירה חדשה, אתם יכולים לפתוח תהליך מיחזור משכנתא. בעזרת יועץ משכנתאות שלכם, תוכלו לתכנן מחדש את פריסת התשלומים של המשכנתא ולהביא למצב בו אתם משלמים את המשכנתא גם על הדירה הישנה אך גם על הדירה החדשה. זאת מבלי להרגיש שאתם לא עומדים בעומס, וכי אין לכם מספיק אמצעים כלכליים על מנת להחזיק את משק הבית שלכם.

 

רכישת דירה באחריות

אם אתם מחזיקים אישור זכאות מחיר למשתכן, ואתם כבר נמצאים בשלב מתקדם למדי של התוכנית, אתם ודאי יודעים שאתם חייבים להציג את מקורות המימון שלכם ליזם. בדיוק בשלב הזה זוגות רבים נדרשים לפנות לבנק או לחברות למתן הלוואות, על מנת להסדיר את תנאי המשכנתא שלהם.

אם אתם רוצים לצלוח את התהליך הזה בצורה אחראית ולקחת משכנתא לכל מטרה, אתם חייבים לפעול מתוך היכרות ולא מתוך תחושת בטן. על כן, רצוי לערוך סקר שוק מקדים ולהבין מה הם התנאים המוצעים בשוק. כמו כן, יש להיעזר באנשי מקצוע מיומנים שיכולים לפרוס בפניכם את כל האפשרויות. למשא ומתן תגיעו כשיש לכם את כל הידע ברשותכם – וכאשר אתם בנקודת פתיחה טובה הרבה יותר.

 

חברת נרדיה היא החברה המובילה בתחומה כיום למתן ייעוץ משכנתאות. אנו מלווים את כל לקוחותינו לאורך שלבי החיפוש אחר המשכנתא המתאימה, תוך מתן יעוץ מקצועי ומיומן. בסופו של יום אתם תבחרו את המשכנתא שעונה על כל הצרכים שלכם בתנאים המתאימים לכם. לפרטים נוספים ולשיחת ייעוץ- 054-7750188.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here