מתי נפנה לחוקר פרטי?

0
1612
מתי נפנה לחוקר פרטי?

לצערנו הרב גם במדינת ישראל הנחמדה והקטנה שלנו יש הרבה מאוד מקרים גם במגזר הפרטי וגם במגזר העסקי שבהם יש צורך בחוקר פרטי ושירותי חקירות שונים. שירותים אלה מוצעים על ידי חברת חקירות מנוסה ובעלת רישיון לקבל עבודות פרטיות. מקרים נפוצים בהם נצטרך חוקר פרטי:

  • כאשר יש חשד לבגידה מצד מי מבני הזוג, או כאשר עולים חששות כי אחד מבני הזוג משקר או מעלים מאיתנו כסף/נכסים.
  • כאשר אנו רוצים לוודא שאף אחד מהעובדים שלנו לא מעלים לנו כסף או סחורה.
  • כאשר אנו רוצים לאסוף מידע על אדם או גוף מסוים בחשאי.
  • כאשר אנו רוצים לשחזר מידע מהסמארטפון (שירות משלים לחקירה בדרך כלל)
  • כאשר אנו רוצים לחקור את בן/בת הזוג לפני שעושים את הצעד הגדול.
  • במקרים רבים אחרים.

כדי לקבל את המענה המקצועי ביותר, צרו קשר בהקדם עם דעי חקירות.

מהן חקירות כלכליות:

חקירות כלכליות הן חקירות המבוצעות במגזר העסקי בדרך כלל וקשורות לנושא הכלכלי. אלה יכולות להיות מוזמנות על ידי אנשים פרטיים אשר חושדים בעובדים או שותפים שלהם לעסק שגונבים או מעלימים מהם ורוצים לוודא את הנושא מבלי שאלה ידעו שהם נחקרים. במגזר העסקי מדובר בחברות אשראי, בנקים וחברות שונות המספקות הלוואות לאנשים פרטיים, כאשר לאורך הזמן מתגלה כי הלקוח אינו עומד בכושר ההחזר של ההלוואות ועל כן אותם גופים פותחים נגדו חקירה באמצעות חוקר פרטי האוסף ראיות אודות האדם, אורח חייו, הנכסים שלו, חשבונות בנק אחרים שלו ועוד.

שירותי חקירות פרטיות על ידי חוקר פרטי:

למי מיועדות חקירות פרטיות? במגזר הפרטי נהוג להזמין חוקר פרטי כאשר יש בכך צורך לאיסוף מידע או אימות מידע מסוים שעלה לנו בחשד. ברמה הזוגית נתנו כדוגמה זוג שאחד הצדדים חושד שהצד השני בוגד בו, אולם יש מקרים רבים אחרים. כך למשל, אם אתם רוצים לחקור מידע נוסף על שוכרים של הדירה שלכם וכיצד הם מטפלים בדירה באופן שוטף, לאסוף מידע על אנשים המסתובבים עם הילדים שלכם ועוד.

איך לבחור חוקר פרטי מקצועי?

אם אתם צריכים חוקר פרטי בצפון כדאי שתוודאו קודם כל שיש לו רישיון לעסוק בתחום מטעם משרד המשפטים. לאחר מכן וודאו כי הוא פועל תחת משרד חקירות מורשה כיוון שאם תצטרכו הוכחות לבית משפט תצטרכו לעבוד מול משרד חקירות בעל רישיון מתאים מטעם משרד המשפטים. כדי לקבל את המענה המקצועי ביותר, צרו קשר עם משרד דעי חקירות בטלפון: 054-3080525.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here