נקלעתם לחובות? הינה מה שצריך לעשות

0
1829
נקלעתם לחובות? הינה מה שצריך לעשות

העולם מציב בפני כולנו אתגרים כלכליים רבים. אך בשעה שאין אנו מצליחים להתמודד עם החובות הכבדים שנפלו לחלקנו הרי שנאלץ לחפש את העזרה המשפטית המקצועית ביותר שתוכל לסייע לנו לפתוח בדף חדש ולא לקרוס תחת העול הכלכלי הכבד שכרגע מרחף מעל לראשנו.

אם לא הצלחתם לעמוד בתשלום חוב בזמן, הרי שאתם עשויים לקבל בשלב מסוים פניה מהנושה אשר דורשת כי תשלום החוב יתבצע באופן מיידי. על מנת להימנע מאנשים אשר רודפים אחריכם, מומלץ לפנות אל עורך דין חובות אשר יוכל לסייע לכם לבחון את המצב לעומק ולמצוא את הדרך היעילה ביותר להתמודדות אל מול החובות הרבים שאין ביכולכם לפרוע אותם. קיימות דרכים שונות שיכולות לסייע לכם למחוק חובות, דוגמת ניהול משא ומתן עם הנושים עד להגעה להסכמה או אפילו הליך של פשיטת רגל.

מקבלים הזדמנות שניה

במידה ואתם מגלים כי הסתבכתם בחובות בתום ליבכם אך אינכם יכולים לפרוע את החוב, הרי שאתם תוכלו להיעזר בהליך משפטי שנקרא פשיטת רגל. עורך דין פשיטת רגל יהיה זה שיוכל לסייע לכם בעיכוב הליכים משפטיים שונים כמו הוצאה לפועל ועד לצו ההפטר שנועד למחוק את כל החובות שהיו מנת חלקכם בתחילת ההליכים.

עורכי הדין שיוכלו לסייע לכם

עולם המשפט הכיר זה מכבר בקושי הכלכלי אליו אנשים רבים עלולים להיקלע. כך שעל מנת לפתור בעיה זו, משרדי עורכי דין המתמחים בהוצאה לפועל וחובות יהיו אלו אשר יוכלו לסייע לכם ביציאה מהמצב הכלכלי הקשה וקבלת הזדמנות שנייה. עורך דין מחיקת חובות יוכל להסיר מליבכם את החרדות, חוסר השקט וההרגשה הכבדה שמלווה אתכם במהלך היום יום. בעזרת אבחון של המצב ומציאת פתרונות המותאמים לכם ניתן יהיה להחזיר את החובות או להכריז על פשיטת רגל ולהביא למחיקת החובות הקיימים.

שבים לחיים ללא חובות

לא כולם מצליחים לנהל בצורה נכונה את המצב הכלכלי שלהם. הדבר עלול לנבוע מחוסר ידע או אפילו ייאוש. אך ברגע כי אתם מבחינים כי החובות הם רבים ואין ביכולתכם לפרוע אותם, הרי שהגיע הזמן לפנות אל עו"ד דנה פלד. עורכת דין פלד בעלת ניסיון של למעלה מעשור בתחום ותוכל לסייע לכם למצוא את הדרך למחיקת החובות הקיימים שלכם על מנת שתוכלו לחזור אל חיים הנעים על מי מנוחות. לקביעת פגישה ראשונה התקשרו 050-5732660.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here