סדנת צחוק לילדים

0
2435
סדנת צחוק לילדים

הידעתם כי צחוק הוא דבר מומלץ שעוזר לבריאות הנפשית והגופנית, וגם עשוי לרפא מחלות ומכאובים שונים? אז קדימה, התחילו לצחוק מכל הלב! צחוק הוא פעולה פיזיולוגית המתרחשת אצל כל אחד כתוצאה ממספר גורמים ורגשות שונים כמו הומור, הנאה וגם ממצבים של מבוכה. כך או כך, צחוק הוא דבר מהנה ומשחרר במיוחד והכי כיף להוציא אותו במהלך סדנת צחוק איכותית וכיפית במיוחד.

מסיבות צחוק לילדים

סדנאות צחוק לילדים הן הפעלות מדליקות וחווייתיות במיוחד, ומתאימות לכל בילוי או מסיבה חגיגית ושמחה. סדנאות אלו הופכות את כל המסיבה למסיבת צחוק גדולה ומדבקת, שכל הילדים ימצאו את עצמם צוחקים ומשתוללים בהנאה כמו שילדים צריכים ואוהבים לעשות.

הסדנאות משלבות מגוון סוגי הפעלות כמו משחקי חברה מגבשים, היכרות עם ההומור העצמי של כל אחד, תרגילי נשימה שילמדו אותם כיצד לצחוק בצורה נכונה וגם כיפית ומהנה במיוחד, מודעות לגוף ועוד מגוון משחקים ותרגילים מיוחדים ומהנים.

האווירה של הסדנה היא משוחררת ונעימה במיוחד כך שכל ילד, וגם הביישן ביותר בחבורה, ישמח לקחת חלק בהפעלה ולצחוק צחוק גדול ומשוחרר.

מהי המטרה של סדנת הצחוק

חוץ מהמטרה העיקרית של שחרור צחוק גדול ומתגלגל והנאה גדולה, סדנת הצחוק תעניק לילדים את הכלים הנכונים להתמודד עם דברים ומצבים שונים בחיי. מכיוון שסדנת הצחוק היא בעיקר שמחה וחיובית, כך הילד לומד להסתכל על מכלול הדברים באופן אופטימי ושמח, ויאמץ באופן טבעי את ההתמודדות שלו עם מצבים שהם מעט מלחיצים או מכעיסים באמצעות הצחוק.

נוסף על כך, הילדים יחוו את תרגילי הסדנה בקבוצה יחד עם ילדים אחרים, וילמדו מהי החשיבות של עבודת צוות ושיתוף פעולה הדדי אחד עם השני, כיצד להכיל את האחר וללמוד להקשיב בצורה סבלנית ונעימה. באמצעות היתרונות הרבים של הצחוק, כל ילד ילמד כי הצחוק טוב ונעים לאורח החיים והבריאות ובמשך החיים הוא יסגל לעצמו את החשיבה האופטימית הזו כדי להתמודד עם קשיים עם חברים, בני משפחה, לימודים ועוד.

סדנת צחוק למסיבות כיתה

ניתן לומר כי סדנת צחוק היא כמו סדנת יוגה צחוק, המלמדת את הילדים כיצד ניתן להירגע ולהשתחרר באמצעות הצחוק המתגלגל וגם מהם הדרכים הנכונות לבצע תרגילי נשימה. היוגה טובה לנפש, וכך גם סדנת הצחוק.

זוהי סדנה מומלצת גם עבור מסיבות כיתה שנערכות בבית הספר, או לאחר שעות הלימודים. הסדנה תעביר את כל הילדים חוויה חיובית ומהנה, וגם תיצור לכידות וגיבוש בין כל הילדים בכיתה שיישמר למשך כל שנת הלימודים. בעזרת משחקים ותרגילים שונים שהילדים יעברו בסדנה, הם ילמדו על כבוד וסובלנות כלפי חבריהם לכיתה ויצאו מהסדנה עם ערכים חשובים של שותפות, קבלת השונה, כבוד הדדי ועזרה לאחר. כל זה נרכש באווירה שמחה ועם המון אנרגיות חיוביות.

עוד סדנאות ופעילויות תמצאו בפורטל קרמל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here