סימולטור ביטוח חיים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

0
720
סימולטור ביטוח חיים – פורטל הביטוחים הגדול בישראל
קרדיט FREEPIK

סימולטור ביטוח חיים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל יעזור לכם לדעת כמה יהיה שווה הביטוח שלכם לאחר תום הפוליסה, כלומר במקרה של מוות… מחשבון ביטוח חיים או סימולטור ביטוח חיים הוא כלי שמעמידות חברות הביטוח ללקוחות המעוניינים לבדוק כמה עולה הביטוח ומה יהיה סכום הפיצוי במקרה של מוות. תגמולי הביטוח משולמים במקרה כזה בסכום אחד. סימולטור ביטוח חיים מאפשר לכם להשוות בין הצעות חברות הביטוח השונות עבור ביטוחי החיים שהן מציעות. בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו סימולטור ביטוח חיים וסימולטורים אחרים כמו סימולטור פנסיה לחישוב הקצבה החודשית שתהיה לכם לאחר הפרישה בהתאם לסכומי הכסף החודשיים שתפקידו בה.

בדקו כמה אתם שווים… – סימולטור ביטוח חיים

סימולטור ביטוח חיים במקרה מוות הוא לא הסימולטור היחיד. קיים גם סימולטור ביטוח חיים למשכנתא, ביטוח שעושים כבטוחה נגד הלוואה שלקחתם עבור דירה. מחשבון ביטוח חיים יאפשר לכם לדעת כמה כסף תחזירו נגד המשכנתא עקב מוות של אחד מבני המשפחה עליו רשומה המשכנתא בבנק. סימולטור ביטוח חיים לוקח בחשבון את גיל המבוטח, מין המבוטח, האם הוא מעשן או לא (דבר המשפיע בצורה גורפת על בריאותו ותוחלת חייו של המבוטח) ועוד נתונים המשפיעים על עלות הביטוח ועלות הסכום הסופי שתקבלו או יותר נכון בני המשפחה שלכם יקבלו במקרה של מוות. גיל הביטוחי נקבע לפי חצאי שנים, בן חצי שנה פלוס יום הופכים כבר לשנה נוספת לצורך החישוב הנעשה לפי שנים עגולות בלבד בכל סימולטור ביטוח חיים.

ביטוח חיים – כל מה שצריך לדעת

סימולטור ביטוח חיים הוא רק כלי טכני, כלי חשוב אמנם לחישוב הסכום ששווה הפוליסה שלכם אבל לפני שאתם מזינים נתונים בכל סימולטור ביטוח חיים כדאי שתבינו מה זה בכלל ביטוח חיים. למשל האם ביטוח חיים הוא ביטוח חובה? התשובה לכך לא, ביטוח חיים, בשונה ביטוח פנסיוני רגיל או מה שקרוי קרן הפנסיה שלנו הוא ביטוח רשות בלבד. כל אחד ואחת יכולים לבחור האם לעשות ביטוח חיים ואיזה סכום להפקיד לביטוח כל חודש, סכום המשפיע באופן ישיר על הסכום החד פעמי שתקבלו במקרה של אובדן חיים.

שאלה נוספת המתעוררת לגביי ביטוח חיים: האם פרמיית הביטוח, תשלום הביטוח קבוע או משתנה. רוב פוליסות ביטוח החיים מציעות פרמיה משתנה ולא קבועה, המשתנה אחת לשנה בהתאם לגיל המבוטח, ביום ההולדת שלו או בתאריך בו נחתמה הפוליסה.

טיפ חשוב: רכישת ביטוח חיים מתאימה למספר מצבים בחיים ולכל אחד ואחת שרוצים להבטיח את עתיד שאר בני המשפחה במקרה המצער של פטירה מוקדמת של המבוטח. טיפ שכדאי להכיר הוא האפשרות לרכוש ביטוח חיים דווקא בגיל צעיר וכך לשריין את 'מעמד החיתום' של המבוטח! כלומר, לעשות ביטוח חיים כשאתם עוד צעירים ובריאים ואז שינוי רפואי לרעה במצבכם לא ייקר את התשלום עבור ביטוח החיים לאחר מכן! זה יתרון גדול אך לא רבים מכירים זאת ולא מנצלים זאת לעשיית ביטוח חיים כבר בגיל צעיר וחבל שכך.

ביטוח חיים ניתן לפתוח בכמה חברות ביטוח שתרצו הוא אינו מוגבל לחברה אחת וגם לא לסכום מקסימלי. 

כל הכלים לבחירת ביטוח חיים משתלם בפורטל הביטוחים הגדול בישראל – סימולטור ביטוח חיים

סימולטור ביטוח חיים יכול לתת לכם אינדיקציה די מדויקת כמה כסף הביטוח יעלה לכם וכמה הוא יהיה שווה עוד עשרים שנים או כל טווח שנים שתבחרו לבדוק. סימולטור ביטוח חיים הוא כלי מעולה לבחינת כדאיות הביטוח וחברות הביטוח הופכות את החיים של הלקוחות הפוטנציאליים שלהם קלים כאשר  אפשר היום להבין בצורה פשוטה מה כוללת הפוליסה, כמה עולה הביטוח, מה שווה הביטוח, כיצד יעבור הכסף במקרה של מימוש הפוליסה, איך אפשר לאחד ביטוחים ולהוזי את העלויות ועוד!

מגוון אפשרויות ביטוח חיים בפורטל הביטוחים הגדול בישראל

חברות הביטוח מציעות מגוון מסלולי ביטוח גמישים ויצירתיים ובעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל תוכלו לבחון את כולם בצורה נוחה. רוב חברות הביטוח המציעות ביטוח חיים בפרמיה משתנה עד גיל 75 עם הרחבות לגילאים מבוגרים יותר והחל מגיל 20. כמובן שנדרשת בדיקה רפואית וחיתום על מנת לקבוע את פרמיית הביטוח בהתאם למצב הבריאותי של המבוטח כאשר ברור מאליו שאדם בעל מחלות כרוניות או האדם החולה בתדירות גבוהה ישלם יותר על ביטוח החיים שלו בשל הסכנה הגדולה יותר למחלה קשה, נכות או מוות בגיל צעיר יותר. בהתאם לכך אדם צעיר ובריא ישלם פחות על ביטוח החיים ולכן כדאי לכל אחד לעשות ביטוח חיים דווקא כשצעירים ולשלם פחות לכל החיים!

למען המשפחה – ביטוח חיים לכל החיים

תשלום חברת הביטוח לאחר מוות למשפחת המבוטח עובר בדרך כלל בסכום חד פעמי או בסכומים קצובים לבחירת הלקוח. יש פוליסות ביטוח חיים עם מרכיב חיסכון נוסף בתוכם העולות יותר אך זה מכיוון שחברות הביטוח משקיעות את כספי המבוטח ומנהלות את הכסף בקרנות השקעות על מנת להשיג עבורו תשואות משתלמות במהלך השנים.

ריסק – מורידים את הסיכון לפגיעה בפוליסת ביטוח החיים!

אלמנט נוסף בביטוחי החיים הוא ביטוח ריסק. הסדר ריסק הוא הסדר המאפשר לכם לשמור על זכויות הפוליסה במקרים בהם אינכם יכולים לשלם את התשלומים החודשיים מסיבה כלשהיא. הסדר ריסק מתקיים גם בקרנות הפנסיה ומטרתו להקפיא את הכיסוי הביטוחי וגם לאפשר דחיית תשלומים עבור מבוטח שלא יכול לשלם את התשלומים החודשיים וכך תנאי הפוליסה והזכויות הביטוחיות  שהיא מקנה, לא נפגעות עבור המבוטח ומשפחתו!

טיפ נוסף לגביי ביטוח ריסק בביטוח הפנסיוני: הסדר הריסק מאפשר לכם להקפיא גם את צבירת הוותק למטרת כיסוי ביטוחי למחלות ולחדש אותו לאחר מכן. זוהי למעשה שמירת תקופת האכשרה שנצברה עבור כיסוי ביטוחי נגד מחלות קיימות!

בפורטל הביטוחים הגדול בישראל תמצאו את כל המידע הדרוש על מנת להבין מה זה כל ביטוח, מה ההבדלים בין כל סוגי הביטוחים, מה היתרונות והחסרונות של כל חברה או פוליסה וכדומה.

עוד בפורטל הביטוחים הגדול בישראל: כל המידע על קרנות פנסיה, קרנות השתלמות, קופות גמל, ביטוח מנהלים וכדומה. התחילו לחסוך ולהשקיע בעתיד שלכם כבר מגיל צעיר: גם תשלמו פחות וגם תקבלו יותר לאחר הפרישה! אף פעם לא מאוחר מדי לעשות ביטוח חיים וביטוח בריאות מקיף או משלים עבורכם ועבור המשפחה שלכם, בין אם דרך חברות הביטוח או קופות החולים במקרה של ביטוח בריאות. ככל שתתחילו מוקדם יותר הסכום שיהיה לכם לאחר הפרישה או באמצע החיים במקרה של תאונה, מחלה או פציעה, יהיה גדול יותר!

השוו, בחרו וחסכו בתוכניות הביטוח, החיסכון וההשקעה שלכם בעזרת פורטל הביטוחים הגדול בישראל! מוזמנים ליצור קשר עכשיו עם כל שאלה או להשאיר פרטים עם ונחזור אליכם בהקדם!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

דרך מנחם בגין 156, ת"א 6492108

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here