עיצוב גינה מושלמת

0
1176
עיצוב גינה מושלמת
קרדיט freepik

כאשר אתם מעוניינים לעצב גינה, מומלץ כי תתחילו לכתוב את הרעיונות שלכם בגינה. ראשית יש לתכנן גינה שתהיה חסכונית במים וטיפול ולכן,יש להתאים צמחים שישתלבו היטב בתנאי הגינה והכוונה לשעות השמש והצל, להתקין דשא סינטטי ולהוסיף עצים מתאימים בתכנון נכון, כגון עצי פרי שגם יהיו יפים וגם יניבו פרי. עיצוב גינה אינו עניין של מה בכך. יש להתייעץ עם גנן מומחה שהוא גם מעצב גינות, כך שיוכל לתכנן לכם באמצעו תרשים את הגינה, לאחר שמדד וראה את נתוניה.

מי שמעוניין ליהנות מתבלינים או ירקות, יוכל להקציע גינת תועלת בפינה מתאימה בגינה.יש לתכנן שבילי גישה, תאורה, פרגולה, פינת ישיבה מתאימה ואלמנטים מרהיבים ומיוחדים כגון מזרקות  לחצר, כאשר המים שיפכפכו בהם, יקנו בכם שלווה ורוגע. מתכנן ומעצב הגינה, יישר תחילה את השטח וזאת, לאחר שהוחלט איזה סגנון של  גינה מעוניינים בעלי הבית. למשל עיצוב גינה פרטית יכול להיות בסגנון ים תיכוני, יפני, אנגלי ועוד. כל אחד, יכול לבחור את הסגנון המתאים לו ומה שנשאר למעצב הגינות לתכנן בדיוק רק את הגינה המושלמת.

שימוש באלמנטים טבעיים לעיצוב הגינה האידיאלית

רבים משתמשים באלמנטים טבעיים על מנת לבצע עיצוב גינה מושלמת . למשל פרגולה העשויה מעץ, מסלעות, שבילי אבן, מזרקות אבן ועוד. מעצבי גינות, ימצאו אתגר גדול יותר, כאשר מדובר על עיצוב גינות קטנות. מי שיכול לעצב באופן מושלם ומדויק גינה קטנה, סימן שהוא אמן בתחום זה. יש ללכת על תכנון מראש ולא להתחיל להוסיף עוד אלמנטים, היות וכל הוספה של אלמנט, יכולה רק לגרוע מהגינה ולגרום לה להיות צפופה יותר, מה שלבטח מעצב הגינות לא ימליץ לכם.

גינה מעוצבת – אוסף של מכלול

על מנת לתכנן וליישם נכון את גינת החלומות שלכם, יש לשים לב כי גינה מעוצבת כוללת כמה וכמה דברים. ראשית תכנון נכון וניצול כל חלל בגינה באופן המיטבי. שנית יש להתאים את גודל האלמנטים וזאת, לאחר שהגנן בחר את הצמחייה והעצים המתאימים מהבחינה הטופוגרפית. השלב הסופי הוא המזרקות, הפרגולה, פינת הישיבה, שבילי הגישה  והתאורה שרק תוסיף יופי ויוקרה. מי שמעוניין במטבח חיצוני ויש לו מקום, זה הזמן להתייעץ עם מעצב הגינות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here