פינוי דירה או מקלט? אל תעשו זאת לבד!

0
1154
פינוי דירה או מקלט? אל תעשו זאת לבד!

בחיי היומיום רובנו לא עוצרים לחשוב על כמות החפצים שיש לנו בבית, אך בפועל, לכולנו יש הרבה יותר מידי חפצים בדירה. לכן ברור מדוע שירות כמו פינוי דירות הוא שירות שכדאי להזמין במצבים שונים, כמו לדוגמא: אדם שהוא אגרן כפייתי ויש לו בבית אינספור חפצים, דירה של נפטרים או דירה שפשוט רוצים לעזוב ולעבור ממנה, בלי כל החפצים, לדירה חדשה. בכל המקרים האלה, ובעוד מקרים רבים אחרים שבהם נדרשים לכם שירותי פינוי, חברת גל הפינויים היא הכתובת הנכונה.

פינוי מקלטים עמוסים

בדרך כלל בבניינים משותפים ישנה תופעה שבה מעמיסים לא מעט חפצים במקלט. זה מתחיל לרוב עם שולחן ישן שאחד השכנים מעביר למקלט "רק עד שנזרוק", אך זה ממשיך בכך שכל השכנים מערימים במקום עוד ועוד חפצים. אם זה גם מה שקורה בבניין המשותף שלכם, לא רק שכדאי לכם להזמין שירותי פינוי מקלט, אלא גם רצוי שתעשו זאת עוד היום. אתם לא יודעים מתי יהיה לכם צורך במקלט ולכן, אם ניתן לפנות אותו כמה שיותר מהר ובלי מאמץ, למה לחשוב פעמיים?

מדוע פינוי אגרנות כפייתית יכול להתבצע רק ע"י המומחים?

בדרך כלל פינוי אגרנות כפייתית זו משימה מאתגרת מאוד לא רק בגלל כמות החפצים שצריך לפנות. נוסף על הכמות, יש כאן אתגר מנטאלי לא פשוט, כי לראות דירה של אגרנים כפייתיים זה מחזה קשה. כמו כן, מדובר לרוב גם על ריח נוראי ולכן ברור מדוע, בעת פינוי דירות, רק חברה מקצועית שאנשיה מורגלים בעבודות מהסוג הזה ושיש לה ציוד מתאים, תוכל להתמודד עם המשימה. במידה ותרצו לעזור לאדם קרוב, או לשכן שגר בבניין המשותף שבו אתם חיים והוא אגרן כפייתי, אל תנסו לעשות זאת לבד. התקשרו אל המומחים ותראו שמהר מאוד הם יוכלו להתמודד עם המפגע המטריד הזה.

קונה עתיקות מכל סוג

לבסוף, אנחנו רואים שלא פעם במסגרת פינוי דירה, מתעורר גם הרצון לפנות אל קונה עתיקות. יש בכך טעם, כי מה פתאום שתזרקו חפצים יקרים שיש לכם בבית, רק בגלל שאתם לא רוצים להשתמש בהם יותר? קונה עתיקות יגיע למקום, יבדוק את החפצים וייתן לכם הצעה כוללת על כל מה שתרצו למכור, מה שיחסוך לכם זמן רב.

חברת גל הפינויים הוקמה בשנת 2008 ומאז ועד היום אנשיה מבצעים את כל סוגי פינויי החפצים הדרושים ללקוחותיה. התקשרו גם אתם למספר: 054-3272461 ותיהנו משירות מהיר, יעיל ואדיב.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here