צעצועי מין בכל מקום

0
2554
צעצועי מין בכל מקום

עולם אביזרי המין מעולם לא היה פורה יותר מהרבה בחינות, אם מדובר על חנויות סקס, אז כיום ניתן למצוא חנות סקס בכל עיר כמעט, בטח בערים מרכזיות, ומעבר לחנות אחת. כמו כן בימינו ברוב החנויות ניתן להזמין את אביזר הסקס אונליין.

אם מדובר בכמות המוצרים, אז מוצרי מין "ישנים" משתכללים ומתפתחים, כמו ביצים סיניות שקיימות עוד מהעולם העתיק או ובירטורים, מוצרים חדשים נכנסים לשוק, מודרניים, חדשניים עם רעיונות וטכנולוגיות המאפשרות משחקים שונים ודיוק, כמו We Vibe והסטיספייר.

בתחום עיצוב, אביזרי סקס באים בצורות שונות, צבעים וחומרים שונים. חומרים ידידותיים יותר למשתמש/ת, היום פופולרי סיליקון לסוגיו המקנה למשתמשים תחושה רכה ונעימה. כמו כן צעצועי המין מגיעים בצורות שונות מעבר לאיבר מין כזה או אחר, אלא יש כאלה בצורה של חיות, דמויות קומיקס, שפתונים, פודים למיניהם ועוד ועוד.

עולם המין פורה גם מבחינת יעילות ודיוק המוצר, עקב טכנולוגיות מתקדמות היעילות של המוצר מקסימלית ויכולה לגרום לכם/ן להגיע לגירוי מיני נקודתי באופן מהיר ומדויק אם זו מטרת המוצר. ישנם מוצרים כמו We Vibe (נרחיב בהמשך) שניתן להשתמש בו דרך שלט ואף דרך אפליקציה בטלפון.

עולם המין פורה היום יותר מתמיד ומשלב אביזרים מודרניים יצירתיים יחד עם מוצרים מהעבר הרחוק יותר (כמובן המותאמים לעולם המודרני), שניים מהמוצרים שהזכרנו לעיל:

אביזר מין WE VIBE

צעצוע מין שניתן להשתמש בו לבד או כזוג, אולי כזוג המשחק יהיה יותר מלהיב ומרגש. מדובר בפוד הנראה כסוג של חללית ממלחמת הכוכבים, אותו מייצבים בפתח הנרתיק כאשר חלקו העליון מיועד לגעת בגדגן וחלקו התחתון חודר לנרתיק, הוא קטן יחסית וניתן למתוח או לכווץ אותו לפי הצורך.

ניתן לשלוט על הויברציות ע״י שלט, או אפילו עם אפליקציה דרך הטלפון, מה שזה אומר, משחק סודי בינך לבין בן זוגך או בת זוגתך, מעיין משחקי שליטה שרק אתם יודעים ממנו, תארי לך את נמצאת במשרד ולפתע…מקבלת ויברציות המלוות כמובן בגירוי מיני.

צעצועי We Vibe מציעים אביזרי מין שונים, מעוצבים וחדשניים הבאים מחברת Standard Innovation הממוקמת בקנדה, החברה עובדת עם מומחים, מהנדסים ורופאים מומחים כדי להביא לנו לעולם המין מוצרים מוצלחים, יעילים ומודרניים.

ביצים סיניות

אביזר מין עתיק יומין שהשתכלל במרוצת השנים, ביצים סיניות באות כשתי ביצים במשקלים שונים ובגדלים שונים עם חוט מחבר שיהיה קל להוציא אותן מהנרתיק. באופן כללי מטרתן של ביצים הסיניות הן לחזק את רצפת האגן, מה שתורם לחיזוק שרירי הרחם (יעיל לפני ואחרי הריון), שליטה בואגינה עם יכולת כיווץ ושחרור וכמובן הביצים סיניות גורמות לגירוי מיני קל, כאשר הן בתוך הנרתיק ואתן בתזוזה.

סיכום

עולם המין היום פורה מתמיד, אביזרים משתכללים כל הזמן וצעצועי סקס מודרניים חדשניים נולדים מעת לעת. את המוצרים שהזכרנו לעיל ורבים אחרים תוכלו להזמין דרך חנות סקס אונליין, סקס-פלאנט המציעה את המבחר הגדול בארץ לצעצועי מין באיכות הטובה ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here