קליפ מושקע במתנה? גם אתם יכולים

0
1657
קליפ מושקע במתנה? גם אתם יכולים

אם הגעתם לאירוע וראיתם את הקליפ המושקע שהוקרן וגרם לכולם לצחוק ולהתרגש, אתם יכולים להפסיק לקנא. רגע לפני שאתם חוגגים בת מצווה לילדים, יום הולדת עגול לאבא או את החתונה של החברים הכי טובים, גם אתם יכולים להפיק קליפ צבעוני, סוחף ומשעשע. איך עושים את זה? בוחרים שיר, מתכננים תסריט ומתחילים לעבוד. זה פשוט כמו שזה נשמע. לפרטים נוספים, צרו קשר עם "קליפ נולד".

לפני הכול – בוחרים קונספט

כשאנחנו מדבקים על הפקת ברכה לחתונה או לכל אירוע אחר, אין ספק שאנחנו צריכים לדעת מה אנחנו רוצים לעשות ומאיפה מתחילים. האם הזוג המאושר הכיר בדרך מקורית שתרצו להנציח בקליפ? האם יש להם שיר שהוא "השיר שלהם" אותו תרצו לחדש? ואול אתם מחפשים רעיון יצירתי לשיר מרגש וסוחט דמעות? כל האפשרויות יכולות להיות נהדרות, בהנחה שאתם יודעים מה נכון עבורכם ובעיקר עבור מקבל המתנה. בשלב הזה אפשר ואף מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע של "קליפ נולד", והם יעזרו לכם עם כל דילמה ועם כל החלטה.

השלב הבא – בוחרים שיר

אחרי שהגדרתם את היעדים שלכם ואתם יודעים איך אמור להיראות הקליפ האישי המושלם, הגיע הזמן להתחיל לעבוד. בתור התחלה, חפשו שיר שיכול להתאים, בין אם מדובר בשיר שמסמל יותר מכל את כלת בת המצווה ובין אם זהו שיר עם קצב טוב שתכתבו מחדש, לגמרי לבד (או עם סיוע מקצועי). כך תוכלו להעניק שיר במתנה ולהבטיח שהוא יתאים לנסיכה וגם לכם, כמובן.

מתחילים להקליט – וגם לצלם

אחרי שבחרתם קונספט ותכננתם את השיר האידאלי, הגיע הזמן להפשיל שרוולים, לרענן את מיתרי הקול ולהתחיל לשיר. באולפן ההקלטות תוכלו להקליט לגמרי לבד או לגייס גם חברים ומשפחה (עד 40 איש לכל היותר). בנוסף תוכלו לצלם את ההקלטות בווידאו, לשלב קטעי ארכיון או לצלם קטעים חדשים לחלוטין בסטודיו ובשטח. עם עורך וידאו מקצועי תקבלו תוצאה מרהיבה וזו ברכה לבת מצווה שמאוד קשה לשכוח.

מגיעים לאירוע – ומתחילים להתרגש

קונספט מדויק, שיר נכון, צילומים מקצועיים ועריכה איכותית – כל אלה יחד מאפשרים לנו להעניק ברכות ליום הולדת או לכל אירוע בצורה שונה ומיוחדת באמת. עם הציוד, הניסיון, והשירות המצוין של "קליפ נולד" תוכלו להגיע אל התוצר המושלם, זה שימשיך ללוות את החוגגים עוד שנים רבות וטובות, ואין ספק שזוהי המתנה האולטימטיבית. אתם מוזמנים לבחור את הקונספט שלכם וליצור קשר עם הצוות בטלפון 03-7447571.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here