תביעת קבלן על ליקויי בניה – מצא פתרונות משפטיים

תביעת קבלן על ליקויי בניה

כאשר קונים דירה מקבלן לוקחים כמובן מאליו את הנושא של תקינות הדירה וקיומם של סטנדרטים גבוהים בכל התשתיות ובכל מה שיש בדירה. הנחת היסוד היא שאם הבניה של הדירה הסתיימה זה עתה הרי שהכל יהיה מושלם ואין שום תקלות, פגמים או חריגות. בפועל בהחלט ייתכנו ליקויי בניה כאלה ואחרים ולא אחת דיירים חדשים יגישו תביעת קבלן על ליקויי בניה לאחר שהתגלו ליקויים כאלה ואחרים או ירגישו מרומים בשל הבטחות שלא קוימו. לשם כך חשוב מאוד ליצור קשר עם עורך דין שמכיר את התחום של ליקויי בניה יודע בדיוק איך יהיה הכי כדאי להתנהל. 

מתי כדאי לשקול הגשת תביעת קבלן על ליקויי בניה?

כאמור, מי שקונה דירה מקבלן מצפה לדירה מושלמת מכל הבחינות ובצדק אין הוא רוצה להתפשר על פחות מכך. חשוב מאוד לאחר קבלת המפתח לדירה לשכור שירותי בדק בית אובייקטיבים מבוצעים על ידי אנשי מקצוע מעולם הבנייה וההנדסה וכך לקבל חוות דעת מקצועית וממוקדת בנוגע לכלל התשתיות והאלמנטים בדירה. במידה ועולה מהממצאים שיש תקלה או כל פגם אחר שלא אמור להיות, צריך יהיה לקבל ייעוץ מעורך דין בנוגע להגשת תביעת קבלן על ליקויי בניה או קבלת המלצה ממנו בנוגע לדרך הנכונה ביותר להתמודד עם הממצאים שעלו מהבדיקה.

החשיבות של עמידה בהבטחות מצד הקבלן

דירה חדשה יש חשיבות ומשמעות בעיניי מי שקנה אותה ומצפה בקוצר רוח לעבור לגור בה ולהפוך אותה לבית החדש שלו. תביעת קבלן על ליקויי בניה היא לא שום דבר שמישהו ירצה להתעסק איתו והמשמעות תהיה פגיעה באמון בין הקבלן לבין הלקוח שלו וכמובן שיהיה כאן עיכוב לוגיסטי במעבר דירה ותחילת השימוש בה. יחד עם זאת, במצב שבו אין ברירה אלא לקבל ייעוץ משפטי פרטני בנוגע לאפשרות הזאת הרי שזה מה שצריך לעשות.

דרוש לכם ייעוץ בנוגע לליקויי בניה? פנו אל משרד עורכי דין אליוב גרין למספר טלפון: 073-8015000 וקבלו ייעוץ ומידע פרטניים שיהיו נכונים הרלוונטיים למקרה הספציפי שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here