תפקיד החוקר בחקירות אישות

0
1905
תפקיד החוקר בחקירות אישות
קרדיט לתמונה: 123RF

חקירות אישות נחשבות לחקירות מורכבות, בעייתיות ורגישות ביותר של חקירות פרטיות – מאידך, הן מהות את החקירות הכי שכיחות בתחום של חקירות פרטיות. חקירת אישות תיפתח כאשר אחד משני בני זוג מראה סימנים לבגידה והוא רוצה לוודא את טיב החשדות שלו.

חקירות אישות מתחילות בדרך כלל עם ניחוש של אחד מבני הזוג, הוא מרגיש כי בן או בת הזוג אינם מתנהגים כרגיל, מרגישים את החשאיות, מתחילים לטפח את המראה החיצונית, היעדרויות מהבית ועוד אינדיקציות מחשידות.

חקירות אישות באות לידי ביטוי בדרך של יציאה למעקב ושל תצפית אחרי בן הזוג שסרח, אשר מהם עשויים להימצא הוכחות חותכות וממצאים אשר יאמתו את מעשה הבגידה או שיתברר שהכל פרי דמיונו של אחד מבני הזוג. חקירות אישות בינלאומיות  נחשבות להכי מורכבות בשל הסיבה שהן מתנהלות באזור מרוחק מבני הזוג. עליכם לפנות רק אל חוקר פרטי מורשה, מהימן ומומחה בתחום זה, במידה ואתם נזקקים לחקירת אישות.

מה טומנות בחובן חקירות אישות?

הן מתחילות בדיוק כמו כל החקירות, אבל נקודת הפתיחה שלהן יותר רגישה בצורה ניכרת, לעומת חקירות אחרות, בשל התוצאות האפשריות שעלולות להתקבל בסוף התהליך. חקירות אלה נוגעות בצורה עמוקה במהות של היחסים בין בני הזוג ואם התוצאות מראות שיש אמת בחשדות, הן הרות גורל הן עבור כל בני המשפחה והן עבור בני הזוג.

כאשר אחד מבני הזוג יחשוד שהשני בוגד בו, הוא יפנה אל חוקר פרטי בגידות ויבקש ממנו כי יתחיל חקירה של אישות כנגד אותו בן זוג אשר בוגד בו. בן הזוג אשר חושד במעשה בגידה יפנה למשרד חקירות ויתאם פגישה עם חוקר פרטי בגידות. עלינו לציין, כי התפקיד של החוקר הפרטי בחקירות מעין אלו הוא תפקיד מפתח מהותי בניהול של חקירה ובהשלכות של סיום החקירה, מפאת הסיבה שבן הזוג יפקיד בידי החוקר הפרטי את הגורל של החיים שלו, באופן ישיר לממצאים של החקירה. למן ההתחלה ייווצר קשר בין מי שחושד בבגידה של בן הזוג ובין החוקר הפרטי, החוקר הפרטי יהווה מעין מושיע, מכיוון שהוא מהווה את הפתרון הישיר והכי זמין אליו בכל מה שקשור למצב שהפך את החיים שלו על סדרם.

בסיום של חקירת האישות ייתן החוקר הפרטי בידי הלקוח דוח מסודר אשר יפרט את כל השלבים של החקירה, בו כלולים התוצאות והראיות אשר החוקר הפרטי צלח לגלות במהלך חקירתו כנגד בן הזוג אשר חשוד בבגידה. הן באם החוקר הפרטי הפריך את כל החשדות של מי שחושד שבן זוגו בגד בו, זה לא אומר כי חקירת האישות הסתיימה.

מי שחשד שבן זוגו בגד בו והחוקר הפרטי אישש את מחשבותיו, סביר להניח כי הוא לא יהיה מעוניין להישאר ביחד עם אותו בן זוג וירצה להתגרש ממנו. תפקיד חשוב באופן ניכר בהליך זה נמצא בידי החוקר הפרטי – מפאת הסיבה שבמדינת ישראל, בה לא מפרידים בין דת למדינה והחתונות בה מתקיימות על ידי דין ומשפט הרבני – הוא יצטרך לייצג את הלקוח שלו בבית הדין הרבני ולתת כתף תומכת לעת צרה עבור הלקוח שלו.

הרמה של החוקר הפרטי וצורת התפקוד שלו מהווה תפקיד ניכר במהלך החקירה הפרטית ובלי כל עוררין חקירה של אישות עשויה ליפול ולקום על הרמה של החוקר. בהתאם לזאת, אם הנכם חושדים כי בן הזוג שלכם בוגד בכם והנכם מעוניינים בחקירת אישות – אל לכם לבצע פשרה, אלא תלכו על משרדי חקירות איכותיים ומשובחים ביותר, אשר ינהלו את החקירה בצורה הכי דיסקרטית והכי מקצועית שניתן.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here