אודות שירותי הובלת מכולות

0
1657
אודות שירותי הובלת מכולות
קרדיט FREEPIK

שירותי הובלת מכולות נדרשים באופן שוטף או מעת לעת עבור שורה ארוכה של גורמים במשק, החל ביבואנים ויצואנים ועד לחברות מקומיות בתחומי המזון, הריהוט, החשמל, התשתיות, הכימיקלים ושאר תעשיות. השירותים מסופקים על ידי מספר חברות בישראל, אשר להן תחומי מומחיות שונים.

מרבית הציבור עוד חושב על מכולות כאמצעי תובלה ימי, אולם האמת היא שמכולות משמשות לא מעט לשינוע יבשתי. למעשה, במקרים רבים מדובר במכולות המגיעות מחו"ל בדרך הים לנמלי ישראל, נמצאות באחסנה בתנאי מסוף, ולאחר מכן נשלחות אל יעדיהן ברחבי הארץ, חברה רצינית המתמחה בתחום יודעת לתת מענה לכל צרכי הלקוח עם מעטפת שלמה. החברה תעמיד לרשות הלקוחות מערך יעיל, חסכוני, חכם ובטיחותי לצורך הפריקה, הטעינה והאחסון של המכולות. זאת באמצעות מערכות לוגיסטיות וטכנולוגיות מתקדמות וכן צי גדול לשינוע הכולל מוביליות, נגררים, משאיות וכיוצא בזאת.

יש להדגיש כי שירותי הובלת מכולות המגיעות בדרך הים מחייבים את החברה לבקיאות רבה בצרכי ואילוצי הלקוחות, ובמסגרת לוחות הזמנים. על החברה גם להכיר היטב את החוקים והתקנות הקשורים בייבוא טובין לישראל, ואת ההתנהלות הנדרשת מול המכס. כך מתקבלת רשת שירות מצוינת וזמינה גבוהה לכל אורכה של שרשרת האספקה מההעמסה ועד לפריקה ואחסון.

אחת החברות הבולטות בישראל בתחום שירותי הובלת מכולות היא פרידנזון, הפועלת כבר למעלה מארבעה עשורים. החברה מתמחה בין היתר בשינוע ובתובלה יבשתית בפריסה ארצית רחבה ועבור כל סוגי המטענים. ברשותה שטחים ייעודיים המיועדים למכולות המאוחסנות בתנאי מסוף וכן למכולות באחסון חופשים, לרבות כלל הרישיונות והאישורים שמחייב בהחזקה מנהל המכס. כמו כן, ברשותה אמצעים וציוד מגוון לצרכי שינוע כגון מלגזות, נגררי ציוד חריג וכבד, משאיות, מכליות מים וכיוצא בזאת, מה שמאפשר לספק מענה לכל צורך כגון מטענים חריגים, חומ"ס, מטענים כלליים וכאמור גם מכולות.

כמה דברים שכדאי לדעת על מכולות

מכולה היא כידוע מאמצעי האחסון וההפצה המקובלים ביותר בעולם, כאשר השימוש בהן נעשה בים וביבשה. מתקני אחסון אלה העשויים ממתכת מספקים מרחב גדול, בטוח, חזק ועמיד מאוד להובלת כמויות גדולות של מוצרים וסחורות. לפיכך הן משמשות יצואנים, יבואנים ומפיצים מכל רחבי העולם, לרבות גורמים בישראל המקבלים דרך הים משלוחים מארה"ב, סין, טורקיה, מדינות אירופה וכן הלאה. בנמל הבית מועמסים הטובין אל המכולות שמספקות תנאי אחסון נאותים בהתאם לסיווג המוצרים והדרישות הקיימות בכל מדינה. בהמשך הספינה נושאת המכולות בדרך הים, כאשר בנמל אשדוד, חיפה או אשקלון הן נפרקות ומאוחסנות בתנאי מסוף עד לסיום הסדר העניינים מול מנהל המכס. כעת ניתן להעביר את המכולה לאחסנה חופשית או אל מרכזי ההפצה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here