אטרקציות בים המלח לילדים

0
314
קרדיט https://funtasy.co.il/

משפחות רבות נופשות לפחות פעם בשנה עם הילדים וכל בני המשפחה. יעד החופשה יכול בארץ או בעולם אולם לחופשה המשפחתית אין מחיר כאשר מדובר בגיבוש המשפחה וצבירת חוויות לכולם ובמיוחד לילדים שלנו. אם היעד שלכם הוא ים המלח השנה הרי שתחפשו אחר אטרקציות בים המלח לילדים. בדרך כלל כאשר נדבר על ים המלח נחשוב על בטן גב, על טבילה במים המיוחדים של ים המלח או אפילו על טיולי ג'יפים באזור אולם יש עוד הרבה מה לעשות באזור. אחד המקומות שאתם לא רוצים לפספס הוא מתחם הפאנטזי איילנד המתאים לכל המשפחה.

אטרקציות בים המלח לילדים במתחם הפאנטזי איילנד:

מתחם הפאנטזי איילנד הוא מתחם גדול הנמצא ממש בסמוך למלון לאונרדו קלאב שבאזור ים המלח. אין צורך להיכנס אל בית המלון וכי הכניסה הינה נפרדת ממש בסמוך למלון. תוכלו ליצור קשר לתאם הגעה מראש ולברר שעות פתיחה או להגיע בהתאם לשעות הפתיחה המתפרסמות באתר (ייתכנו שינויים בחגים). אם אתם מחפשים אטרקציות מלהיבות לכל המשפחה זה המקום להיות בו.

בין האטרקציות השונות במתחם:

  • קולנוע 7 מימדים – מתחם אטרקטיבי בו תוכלו ליהנות ממגוון סרטים אפשריים לבחירה במגוון ז'אנרים: קומדיה, אקשן, אימה, פנאי ועוד. תוכלו לבחור סרט המעניין אתכם ואת ילדיכם ולצפות בו תוך כדי חוויית חושים מרגשת ומהנה במיוחד. תוכלו להרגיש כאילו אתם חלק מהסרט לכל דבר עם מגוון אפקטים מיוחדים ומהנים.
  • לייזר טאג – המבוך החשוך עם האווירה המחשמלת, המוסיקה הקצבית ברקע ו2 קבוצות הנלחמות אחת בשנייה בתוך המבוך. כולם לבושים באפודים מיוחדים מבוססי טכנולוגיה מתקדמת ומצוידים ברובי לייזר כאשר המטרה תהיה לצבור כמה שיותר נקודות. יש לכם את מה שנדרש?
  • טיול בעין בוקק – טיול רגלי קסום אל המעיין הנסתר באזור עין בוקק. תוכלו לקחת את הילדים לסיור בטבע המופלא, לטבול במעיין הנעים ולצלם כמה תמונות מדליקות במקום. בהחלט שווה סיור.

לסיכום; מתחם הפאנטזי איילנד מציע לכם אטרקציות בים המלח לילדים וגם לכל המשפחה, כך שכולם יוכלו ליהנות ואף אחד לא ישתעמם לרגע. במתחם תמצאו אטרקציות מדליקות נוספות. נשמח לארח אתכם. חייגו אלינו לסניף אילת 08-9118282 או לסניף ים המלח 08-9118282

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here