איך בוחרים חיפוי קירות חוץ?

0
145
קרדיט: Pixabay

יפוי קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר לכל מבנה. אם אתם משפצים את ביתכם או בונים בית חדש, אין ספק שחשוב להשקיע בהיבט הפנימי הנוגע לעיצוב הבית, אך חשוב לא פחות להשקיע בקירות החיצוניים. בסופו של דבר, מה שנחשף לראשונה כאשר רואים את הבית הוא קירות החוץ שלו ואלמנים חיצוניים נוספים. בכדי לשדר את מה שאתם רוצים לשדר באמצעות עיצוב ביתכם, חשוב שתקפידו לבחור בחומרים הטובים ביותר לחיפוי הקירות החיצוניים שבביתכם.

חומרי חיפוי פופולאריים עבור חיפוי קירות חוץ

אם אתם מחפשים חיפוי קירות חוץ מודרני, כדאי מאוד שתכירו כמה מהחיפויים הפופולאריים ביותר כיום:

אחד החיפויים שניתן למצוא כיום הוא שליכט לקירות חוץ. מדובר על חומר אקרילי אשר מעשירים אותו באמצעות סיליקון וסיבים. השליכט מהווה שכבה גמישה אשר מכסה סדקים קטנים בקיר החיצוני ומספקת לו הגנה ממים. כמו כן, הוא מתכווץ ומתפשט בהתאם לשינויי מזג האוויר ועל כן, הבידוד בתוך הבית כאשר משתמשים בו יהיה יעיל ביותר. כיום ניתן למצוא שליכט לקירות חוץ המגיע במגוון רחב של צבעים.

חיפוי אבן

חיפוי במראה פחות מודרני הוא חיפוי אבן. בשנים האחרונות לא מעט אדריכלים מציעים ללקוחות שלהם דווקא חיפוי באמצעות אבן. ניתן לבחור בחיפוי אבן טבעית או סינתטית. אם אתם מעוניינים לחפות את הקירות החיצוניים של המבנה באבן טבעית, חשוב שתדעו כי אתם יכולים למצוא מגוון רחב של אבנים טבעיות לחיפוי המבנה, אך חשוב שתבינו כי ככל שהאבן תהיה איכותית יותר, כך המחיר שלה יהיה גבוה. אבן טבעית תעניק למבנה מראה ייחודי ביותר. אם בחרתם בעיצוב כפרי לביתכם ובהתאם לסגנון העיצוב המדובר בחרתם צבעים, חיפוי רצפה, חיפוי קירות פנימיים ועוד, הרי שכדאי שתבחרו באבן טבעית או סינטטית עבור חיפוי קירות חוץ שכן, מדובר על חיפוי המשתלב באופן הרמוני בסגנון העיצוב המדובר.

חיפוי אלקובונד

סוג נוסף של חיפוי קירות חוץ הוא חיפוי אלוקובונד. מדובר על סוג חיפוי מודרני ואיכותי. הלוח המוגמר מורכב משני גיליונות אלומיניום והליבה הפנימית שלו עשויה מפוליאתילן בצפיפות נמוכה. מה שהופך את החומר המדובר לעמיד מאוד עבור חיפוי הוא העובדה שהחלקים מודבקים זה לזה בחום בתהליך ממושך והדבר הופך אותם ליחידה חזקה מאוד וגמישה. ההתקנה של הלוחות המדוברות תתבצע באמצעות מערכות תלייה יבשות שונות. חשוב לדעת כי מעבר לעובדה שהחיפוי המדובר מקנה למבנה עמידות וחוזק, הרי שמדובר על לוחות שמאפשרים לעצב את המבנה בצורה מרשימה וייחודית.

כיצד תבחרו את החיפוי הטוב ביותר לקירות ביתכם?

בכדי לבחור חיפוי לקירות חוץ בצורה הטובה ביותר, עליכם לשים דגש על כמה פרמטרים חשובים: ראשית כל, עליכם להתחשב בתנאי הסביבה שבה אתם מתגוררים. לכל אזור בארץ יש את המאפיינים הסביבתיים שלו ויש לקחת זאת בחשבון.

כמובן שהעיצוב מהווה פרמטר חשוב ביותר בתהליך בחירת חומר חיפוי. המטרה היא למצוא חומר חיפוי שישתלב בסגנון העיצוב של ביתכם ויעניק לביתכם מראה מרשים וייחודי.

האיטום של החומר מהווה גם פרמטר שאין להקל בו ראש שכן, בסופו של דבר, המטרה היא שהחיפוי יעניק לכם בידוד טוב לבית וכן, שלא תתאפשר חדירה של מים לתוך המבנה.

עמידות, יציבות וחוזק גם הם פרמטרים שיש לקחת בחשבון, כאשר המטרה היא להבטיח שהחיפוי ישמר לאורך זמן בצורה הטובה ביותר מבלי להיפגם או להינזק.

בחירת חומר חיפוי עבור קירות חוץ מהווה דבר חשוב ביותר בכל תהליך שיפוץ או בנייה של מבנה.  חשוב להכיר את המאפיינים של חומרי החיפוי השונים בכדי לבחור נכון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here