איך חוגגים את גיל 8?

0
123
credit: canva.com

רעיונות ליום הולדת 8

הילדים היום הם קצת שונים. הם לא בדיוק כמו שאנחנו היינו כשהיינו בגילם. הם יותר חדים, יותר מהירים, מתבגרים הרבה יותר מאיך שאנחנו התבגרנו כשהיינו בגילם, חשופים להמון מידע ולעולם שפועל בקצב מהיר שכבר משלב הגיל הזה הם מתחילים להבחין בו ולחוות את הקושי שלו בדרכים שונות. אנחנו, בעולם המבוגרים, מתאימים את עצמנו לקצב המהיר של הדור הזה ומבינים שמה שעבד פעם- היום כבר לא יעבוד.

וכנל לגבי רעיונות ליום הולדת 8 של ילד או ילדה- אם פעם עוגה וכמה משחקים בדשא היו מרגשים את הילדים- היום בשבילם זה כבר שום דבר. הם מחפשים משהו שיאתגר את החושים שלהם, ולכן באנו כאן להציע כמה רעיונות שמצד אחד הם מהירים ומיוחדים בקצב שלהם- ומצד שני מתכתבים עם עולמם המיוחד של בני ה8

פעילויות לבני 8

אפשרות אחת שאנחנו מציעים היא מסיבת אוזניות. זה נשמע קצת מוזר לבני 8, אבל הם מאוד מתחברים לרעיון. ילדים בני 8 היום אוהבים לשיר ולרקוד, לחלקם כבר יש טעם מאוד ספציפי במוסיקה, והם יכולים להנות מחוויה של מסיבה שכלפי חוץ היא שקטה לגמרי וכלפי פנים כולם שומעים מוסיקה.

זה מאפשר להם להשתולל מצד אחד ומצד שני להתכנס בתוך העולם הפנימי שלהם, להוריד את האוזניות וללכת לדבר או לשחק או לאכול ואז לחזור למסיבה. מסיבת אוזניות למי שמחפש רעיונות ליום הולדת 8 יכולה להיות מקסימה ויוצאת דופן.

אפשרות נוספת היא משחקי חבר'ה וסטנד אפ לילדים. מדובר באפשרות שתעשיר את הילדים גם ברמה השכלתנית, שכן אמרנו כבר שקצב החשיבה וההתפתחות של הדור הזה הוא מכיר מאוד- וכאן מדובר על מופע שיצחיק אותם וגם יגרום להם לחשוב, לצד משחקים שמפעילים את החשיבה והדמיון. עוד אפשרות היא קריוקי ומשחקי מסך- הילדים היום אוהבים לשיר, אוהבים במה, אוהבים להופיע- ואוהבים לשחק.

כאן יש להם אפשרות לבטא את היכולות שלהם, אם בשירה או במשחק, ולהשתתף או לא להשתתף לפי רצונם. מסיבת ג'אסט דאנס היא האפשרות האחרונה- והיא מאפשרת לילדים לנוע, לצחוק, לרקוד ולבטא את עצמם בחופשיות

אז איך בוחרים פעילות?

לפי תחושת הבטן שלכם, לפי ההיכרות שלכם עם הילדים הספציפיים שמגיעים למסיבה. כשמחפשים רעיונות ליום הולדת 8 מגיעים להמון מקומות באינטרנט, ובסופו של דבר זה מאוד מבלבל. לכו עם האינטואיציה שלכם, וZ הפקות ישמחו לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here