איך להזמין חקירות פרטיות?

0
122
חקירות פרטיות

הבעיה העיקרית איתה מתמודד אדם שאיבד חבר או קרוב משפחה היא פאניקה. אחנו ממליצים קודם כול להירגע ולחשוב. אם ישנן נסיבות המאיימות על חייו או בריאותו של נעדר, חובה לפנות מיד למשטרה.

אם אין סיבה לכך כדאי לפנות לחברה שהתמחות שלה זה חקירות פרטיות. א.א. משרד חקירות קיימת בשוק כבר מעל עשרים שנה יש לנו ניסיון באיתורי אנשים נעדרים. ונרשה לעצמינו בכתבה זו לתת לכם כמה הוראות שכדאי לבצע .

מה צריך לבדוק לפני פניה אל חקירות פרטיות?

נתחו את המצב. במידה והנעדר לא הגיע לפגישה, כדאי לנסות ליצור אתו קשר בכל דרך. נסו להתקשר, כתובו ברשתות חברתיות, דברו עם משפחתו וחברים שלו.

קבל מידע מאנשים שהיו בקשר עם הנעדר בזמן אחרון. למשל, שכניו או עמיתיו. צריך לברר מה הוא לבש, מה היו התוכניות שלו, איך הוא התנהג, אם קרה משהו חשוד.

פנו אל חקירות פרטיות.. אם יש לך תמונה של הנעדר, צריך להביא אותה. תתכוננו לתת עדות מפורטת.

דברו עם כל האנשים שנעדר יכול ליצור אתם קשר ותבקשו מהן להודיע מיד, אם ידעו או ישמעו משהו עליו.

תיאום מול חקירות פרטיות הוא חובה

יש לתאם את כל הפעולות האחרות עם משרד חקירות שאתם עובדים אתו. כל צעד שגוי יכול לסבך את המצב. אפילו התקשרות ובדיקה לבתי חולים כאשר אדם נעדר יועיל יותר אם זה נעשה על ידי אנשי מקצוע. הנעדר עלול להיות במצב לא יציב ולומר את שם משפחתו בצורה שגויה, לאבד חלק מהאותיות, לשכוח או לספק מידע על קרוב משפחה.

ישנם מקרים בהם הודעות על נעדר והסיוע הנדרש לא תמיד הגיוניות. אם הנעדר מסתתר בכוונה, אז צריך להסתיר ממנו את עובדת החיפוש, ורק חוקרים פרטיים יכולים לעשות זאת.

בא.א. משרד חקירות אנו עובדים עם טכנולוגיות מתקדמות ביותר בעולם שעוזרות באיתור נעדר באופן מהיר יותר. אנו נותנים יחס אישי לכל הלקוחות שלנו ומלווים אתם לאורך כל החקירה. תצרו קשר אתנו ותקבעו יעוץ חינם. אנו נעזור לכם באיתור נעדר ובכל בעיה אחרת!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here