איך מבצעים הרמת עפעפיים ללא ניתוח?

credit: canva.com

הרמת עפעפיים ללא ניתוח

צניחת עפעפיים היא תופעה טבעית שמופיעה עם הגיל ודורשת טיפול מטעמים בריאותיים ואסתטיים. קליניקה רוחל'ה קוסמטיקה בעיר חיפה גאה להציע אפשרות להליך הרמת עפעפיים ללא ניתוח בשיטה חדשה. טיפולי פלזמה לפנים (פיברובלסט) מחליפים בהצלחה את ההליך הכירורגי ומשיגים תוצאות מרשימות. אין סיבה להמשיך לבצע הליכים כירורגיים כאשר ניתן להשיג תוצאות דומות בטכניקה חדשה שאינו דורשת הרדמה, תפרים או התאוששות ממושכת.

איך מבצעים הרמת עפעפיים ללא ניתוח?

מכשיר פיברובלסט הוא חידוש מהפכני שמציע חלופה לכירורגיה פלסטית. יש למכשיר את היכולת לכווץ ולהדק את סיבי העור ללא חיתוך. ניתן לבצע באמצעות מכשיר פיברובלסט הרמת עפעפיים ללא ניתוח, טיפול החלקת קמטים, העלמת שקיות מתחת לעיניים, מתיחת עור עודף בצוואר, הסרת צלקות אקנה. ההליך מתבצע בסדרה קצרה של 2-4 טיפולים. החלמה מלאה מההליך בתוך 4-7 ימים כאשר ניתן לחזור לשגרה כמעט מיד. תוצאות ניכרות כבר לאחר הטיפול הראשון בסדרה.

למי זה מתאים?

הרמת עפעפיים ללא ניתוח באמצעות מכשיר פיברובלסט מתאימה למקרים בהם עפעפיים נפולים יוצרים מראה עייף. על המטופל/ת להיות מעל גיל 18. קהל היעד הוא לרוב מבוגרים מעל גיל 60 אך ניתן לבצע את ההליך בהתאם לצורך גם בגילאים צעירים יותר.

איך מתחילים את ההליך?

השלב הראשון בדרך אל הרמת עפעפיים הוא קביעת פגישת ייעוץ בקליניקת רוחל'ה קוסמטיקה. במהלך הפגישה יבוצעו בדיקות התאמה להליך, תקבלו מענה לכל השאלות ויוצגו בפניכם התוצאות הצפויות. רק לאחר קבלת כל הנתונים תוכלו לקבל החלטה ולתאם את הטיפול הראשון בסדרה. נציין שההליך מתבצע תחת אלחוש מקומי. אפשר לבצע במהלך פגישת טיפול אחת הרמת עפעפיים בשני הצדדים.

מתי צריך לחזור על הטיפול?

טיפולי פיברובלסט משפיעים על שכבת העור העליונה בלבד ובהתאם התוצאות צפויות להישמר למשך כשנתיים. העמידות של התוצאות מושפעת מסוג העור והמצב ההתחלתי. במהלך פגישת הייעוץ תקבלו צפי לאורך החיים של התוצאות במקרה שלכם. הטיפול אינו כרוך בסיכון. הקפדה על הנחיות הצוות המטפל תמנע היווצרות של כתמי פיגמנטציה או כל תופעת לוואי שלילית אחרת.

מרכז האסתטיקה רוחל'ה ידוע בצוות מומחים שמתמחה בטיפולי פיברובלסט ושאר טיפולי אסתטיקה, חייגו עכשיו ותגלו כמה בקלות אתם יכולים להיראות נפלא בכל גיל.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here