איך מגיעים להסדר חוב מול הבנק?

0
220
קרדיט: freepik
קרדיט:

כל עוד אין חריגות בחשבון הבנק שלכם, היחסים ביניכם לבין הבנק נשארים מצומצמים ושני הצדדים שומרים על שפה חיובית וגינוני נימוס. הבנק הוא בראש ובראשונה גוף עסקי שפועל לטובת רווח אישי. היחס שלו כלפיכם צפוי להשתנות ברגע אחד כאשר תסומנו כלקוחות שמסכנים את כספי הבנק ולא עומדים בהתחייבויות שלהם. אם נטלתם הלוואה ואין לכם כעת את היכולת לפדות אותה – יש לכם בעיה. הפנייה הראשונה שלכם במצב כזה צריכה להיות אל עורך דין מומחה לטובת קידום חתימה על הסדר חוב מול הבנק רבים טועים ופונים בהיסטריה אל כל גוף פיננסי לטובת קבלת הלוואה, כאשר הפתרון הנכון הוא הסדרת החוב הקיים.

מה עושים כאשר החוב הכספי גדול?

חוב כספי גדול לבנק מכניס אותנו באופן טבעי ללחץ. על אף הקושי הנפשי כדאי לזכור שאתם לא הראשונים שלא מצליחים להחזיר הלוואה ובעיקר, שיש פתרון. תאמו עוד היום פגישה במשרד של עו"ד טל פלרמן – פרלמן ושות תקבלו תמונת מצב מלאה, תיאור של תרחישים אפשריים וכמה אפשרויות פעולה. בהתאם לצורך ניתן יהיה להתקדם לקראת מעמד של חדלות פירעון יחיד.

האבסורד הוא שסביר להניח שהבנק דווקא ידע כבר בתחילת הדרך שייתכן ולא תצליחו לעמוד בהתחייבות ולהחזיר את ההלוואה. בנקים נוטים להתעלם לעתים מאותם סימני אזהרה ומאשרים הלוואות שנחשבות מסוכנות. השיקול של הבנק באישור של הלוואה כזו הוא רווח כספי נטו. בכל פעם בה אתם מפגרים בתשלום של הלוואה הבנק מרוויח עמלה גבוהה בתוספת ריבית פיגורים דרקונית. תהיו אתם חכמים יותר ותדעו לפנות מיד אל עו"ד הסדרת חובות שיש לו ניסיון בעבודה עם בנקים. אם תיזמו אתם את הפנייה אל הבנק יחד עם עו"ד מטעמכם תצליחו לחסוך לעצמכם לחץ נפשי, קשיים כלכליים וחיפוש אחר עורך דין.

מה קורה בבנק כאשר אתם לא משלמים?

מיד כאשר הבנק מזהה לקוח שאין באפשרותו לעמוד בתשלומים הטיפול מועבר אל המחלקה המשפטית, ואתם מקבלים דרישת תשלום מאיימת מעורכי הדין של הבנק. ניסיונות שלכם לעמוד אל מול עורכי הדין של הבנק ללא עורך דין מטעמכם צפויים להיכשל. עורכי דין טל פלרמן – פרלמן ושות תדע להשיג בעבורכם הסדר חוב עם כל סוגי הבנקים. התעלמות מהבעיה תגרום להחמרה של הבעיה ולהגדלת החוב. יש לכם הזדמנות לחסוך לעצמכם הליכי הוצאה לפועל, הליכי חדלות פירעון (פשיטת רגל), עיקולים ושאר סנקציות. הקדימו להסדיר את החוב מול הבנק טרם הטיפול יעבור אל המחלקה המשפטית.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here