איפה כדאי ללמוד בניית ציפורניים?

0
609

ללמוד לבנות נכון

נשים רבות רוצות ללמוד את מקצועות היופי באופן מקצועי כדי לאפשר לעצמן את הידע כתחביב או בכדי לפתוח לעצמן עסק ולהצליח לכלכל את עצמן בזכותו. בכדי ללמוד בצורה מקצועית הן פונות לאקדמיות מקצועיות אשר מציעות מגוון של קורסים בתחום כגון לימודי בניית ציפורניים, קורסי הרמת ריסים, לימודי מיקרו בליידינג לגבות ועוד.

על מנת לקבל את הכלים המקצועיים ביותר, מומלץ לפנות למקומות מוכרים, מקצועיים ובעלי המלצות רבות המציעים תעודה מקצועית בסיום כל קורס. בנוסף, חשוב לבחור מקום המציע לימודים בכיתות קטנות וקבלת יחס אישי, מורים מקצועיים וליווי לאורך הקורס כמו גם לאחר מכן אל עבר פתיחת העסק.

לא. ביוטי אקדמי היא אקדמיה מקצועית למקצועות היופי, אשר מציעה קורסים רבים ומגוונים. האקדמיה מלווה את תלמידיה לאורך כל הדרך תוך מתן יחס אישי במהלך הקורסים.

לעפעף בריסים

בתחום היופי צצים טרנדים כמו פטריות אחר הגשם – חלקם הם טרנדים שצצים בהתאם לשינוי תפיסת היופי, וחלקם הם טרנדים שצצו במטרה לייעל ולהקל על שגרת הטיפוח והיופי.  אחד הטרנדים, שנראה שאינו הולך לחלוף בזמן הקרוב הוא הרמת ריסים. מטרתו היא להחליף את השימוש היום יומי והמתיש במסקרה שמלווה לרוב בצורך במריחה, תיקונים וגם בהסרה לעת הלילה.

מסיבה זו, נשים רבות בוחרות ללכת לאשת מקצוע שעברה קורס הרמת ריסים שתעניק להם את החופש מההתעסקות. טיפול הרמת ריסים מחולק ל – 3 שלבים ואורך כ – 45 דקות עד שעה. במידה וצבועים את הריס, עד כ – שעה וחצי. טרם הטיפול, הלקוחה בוחרת את צורת הריסים אותה תרצה להשיג, תוצאה שתחזיק לה עד כ – 6 שבועות – בהתאם לצמיחה הטבעית של הריס.

ציפורניים זה עסק רציני

בניית ציפורניים לעיתים לא נלקחת ברצינות, אך אלו העוסקות בו נדרשות למקצועיות, לרכישת כלים וחומרים רבים. טכנאית הציפורניים צריכה להתמצא בסביבה שלה ולדעת אילו חומרים מתאימים לתהליך שהיא מבצעת ולשלב בו היא נמצאת בתהליך, את שיטת העבודה, את הכלים השונים הכוללים משייף, פצירה, דוחף ציפורניים ותפקידם וחומרים שונים כמו נוזל אקריל, לק ג'ל, שמן לציפורניים, אבקת אקריל ועוד.

בנוסף לכך, טכנאית הציפורניים צריכה לדעת לטפל בלקוחות, לדעת לתת יחס מקצועי ושירותי. אם כך, תפקיד טכנאית הציפורניים אינו דבר של מה בכך. בתוך כל זה עליה לדעת לתת יחס אישי ומתאים בעבור הלקוחה. אם כך, תהליך בניית ציפורנים הוא תהליך שדורש ידע, מכשור מתאים וטכניקה ואין לקחת אותו בקלות ראש.

ל.א ביוטי אקדמי מציעה מגוון רחב של קורסים למקצועות היופי תוך לייוי אישי ומקצועי. האקדמיה חרטה על דגלה לאפשר לתלמידיה להגיע אל החלום ולממש אותו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here