ארוחות לעובדים ללא בזבוז זמן על לוגיסטיקה ושינוע

0
144
credit- canva

תארו לעצמכם שירות של קייטרינג לחברות שחוסך לכם את ההתעסקות עם הזמנת ארוחות לעובדים שלוש פעמים ביום, מצליח להביא לכם את כל המגוון הגדול שעובדים רוצים לאכול ומבלי להשתעמם, בזמן וללא עיכובים. זה נשמע כמו כאב ראש ארגוני ולוגיסטי שאי אפשר לפתור מבלי לנהל זאת באין ספור טלפונים, פניות לעובדים לאסוף את הבחירות שלהם, לחכות להם שיסיימו להתלבט ואחר כך לוודא שהכל מגיע למקום העבודה בזמן ומבלי להתעכב בדרך, בלי השמטות ובלי חוסרים וכל אחד בסופו של דבר מתיישב לאכול את המנה שהזמין בדיוק. זה נשמע כמו חלום ארגוני מעניין שאפשר כעת להגשים אותו באמצעות השימוש באפליקציה מתקדמת שמקילה עליכם את העבודה של דאגה לארוחות לעובדים. זה כולל הכל מכל וזה מאפשר לכם לתאם את הארוחות לפי העדפות עובדים ושעות. חברת דיש מציעה לכם את השירות המושלם להזמנת ארוחות לעובדים בכל מספר ולהקל עליכם את התפעול של שירות הקייטרינג המגוון ביותר שיש.

איך אפשר לעשות את זה פשוט יותר?

במקום לאסוף רשימות ומיילים של עובדים מה הם מעדיפים לאכול, ובמקום לנהל רשימת העדפות קולינריות וטרנדים שונים לנמנעי מזון מסוים למיניהם, יש לכם מהיום את האמצעי האידיאלי לניהול קייטרינג למקומות עבודה: אפליקציה להזמנת אוכל שבה כל אחד מזין את ההעדפות שלו ומקבל אותה בדיוק ובזמן מהמקום החביב עליו. אתם לא צריכים לרדוף אחר השליח כי הוא מביא לכם את הכל ביחד ומכל מקום ואתם לא צריכים יותר לרדוף אחר העובדים שיזינו את ההעדפה שלהם כי עכשיו זה תלוי בהם. התפריטים גלויים לכולם ואי אפשר לפספס אותם כלל. אין דבר פשוט וקל מזה גם כדי לבחור מגוון וגם כדי לחסוך עלויות.

תיווך בין מסעדות למקומות עבודה

הדבר הנהדר הנוסף שהאפליקציה עושה היא לתווך בין מקומות עבודה לבין מסעדות ובתי אוכל שמציעים לכם את הטוב ביותר. כך אתם יכולים למצוא גם אפשרויות אחרות שלא חשבתם עליהן ואתם יכולים גם להוזיל עלויות במשא ומתן אתן. לכל מקום עבודה שמחפש שירותי הסעדה מוצעות כאן כמה אפשרויות ופתרונות לוגיסטיים לאספקה של ארוחות, עם או בלי מטבח מוסדי שיש להם. חברת דיש מציעה לכם פתרונות הסעדה למקומות עבודה שיש בהם מספר רב של עובדים או מעט מאוד, כדי להבטיח הסעדה מגוונת, טעימה וזולה לכל מקום כזה. הנוחות של התפעול היא רק הבונוס של ההזמנה של שירותי קייטרינג כאלה.צור קשר 0772316774

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here