ביטוח רכב – 5 טיפים שיוזילו לכם את הביטוח

0
398
ביטוח רכב
קרדיט PIXABAY

כולנו במידה כזו או אחרת משלמים על ביטוח רכב – אם זה רק ביטוח חובה, חובה עם צד ג' או עם מקיף שכולל את הכל. כך או כך נרצה לבחור בחבילת ביטוח שמצד אחד תשמור עלינו ועל הרכב שלנו על הכביש בראש שקט ומצד שני שתהיה הכי זולה ומשתלמת שאתם יכולים להשיג. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם להוזיל את ביטוח הרכב עליו אתם משלמים.

איך תוכלו להוזיל את ביטוח הרכב שלכם בצורה יעילה?

כדאי מאוד לשאול בנוגע למבצעים ומסלולים שמיועדים אל החתך באוכלוסייה לו אתם שייכים. חברות הביטוח נוהגות להציע מסלולים מוזלים לסוגי אוכלוסיות שונות, בהם סטודנטים, עובדים במועדוני צרכנות, נהגים עם וותק רב ועוד. לכל חתך כזה באוכלוסייה יש טווח מחירים אופייני לו. בדקו מה החתך שלכם ובעקבות זה נסו לקבל את ההנחות וההטבות המגיעות לכם באותו המסלול.

אל תפספסו אף פרט

חשוב מאוד לא לשכוח לעדכן את חברת הביטוח שלכם בנוגע לכל הפרטים הרלוונטיים לאופן השימוש שלכם ברכב. זה יכול לכלול, למשל, הרגלי נהיגה, כמה אתם נוהגים בשבוע, האם הרכב שובת ביום שבת, האם אתם חונים במקום מוגן בחניה פרטית, בחניון תת קרקעי ומוגן של הבניין או בחוץ. פרטים אלו יכולים להוזיל את הביטוח שלכם בצורה משמעותית.

בחרו את שילוב הביטוח שהכי נראה לכם

ייתכן ותבחרו לעשות רק ביטוח חובה, ייתכן ותרצו להוסיף גם ביטוח צד ג' וייתכן ואפילו תבטחו את הרכב בביטוח מקיף. שימו לב שאתם לא מבצעים כפל בביטוחים ולא משלמים סתם כפול על דברים שאתם כבר רכשתם. ייתכן ויעניקו לכם הנחה על רכישת ביטוח חובה עם צד ג' במקום לעשות זאת בנפרד. ייתכן ויעניקו לכם הנחה על הצטרפות של לקוחות חדשים לחודשים הראשונים. שאלו את הנציג בנוגע להטבות והנחות נוספות המגיעות לכם.

השוואות מחירים – המפתח להוזלה

תמיד חשוב לבצע השוואות מחירים על ביטוח רכב או כל מוצר אחר שאתם רוכשים בשוק, ולבחור את החברה שנותנת לכם את ההצעה הטובה ביותר. לסיכום, נראה שמי שבוחן את כל הפרטים עליו הוא משלם בביטוח, ייראה הוזלה במחיר. שבו עם עצמכם ובחנו את המקרה הספציפי שלכם בנוגע לבחירת ביטוח הרכב שהכי מתאים לכם, כולל מה הסעיפים הרשומים בחוזה עם חברת הביטוח, מה היא מכסה ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here