ביצוע בדיקות נחוצות על ידי קבלן מוסמך

0
135
קרדיט: Canva

בדיקת אינטגרציה היא סוג אחד של בדיקות הנעשות כחלק ממחקר ופיתוח. אחת המטרות העיקריות של בדיקות אינטגרציה היא לראות עד כמה חלק אחד של המערכת משפיע על החלקים האחרים של אותה מערכת. באמצעות בדיקה זו, שלעיתים יכולה להיות מסובכת וניתן לעשות אותה מספר פעמים בדרכים שונות, ניתן לבדוק את כל רמת היעילות של אותה מערכת. במהלך תהליך הבדיקה, ההתמקדות היא עד כמה כל חלק עובד וכיצד כולם עובדים יחד. חלק מהבדיקות הללו חשובות מאוד, במיוחד כשהן נעשות במערכות שעוזרות לשמור על בטיחות האנשים, כמו אלה שמכבות שריפות. לכן ביצוע בדיקות אינטגרציה למערכות כיבוי אש הן לא רק בגדר המלצה, אלא ממש חובה מבחינת החוק. יש לבצע את הבדיקה כל תקופת זמן מסוימת, כאשר את הבדיקה יכול לבצע קבלן מוסמך בעל האישורים המתאימים.

מטרתן העיקרית של בדיקות למתקני חשמל

על פי החוק, כל מערכת חשמל, לא משנה מאיזה סוג או גודל, חייבת להיבדק על ידי בודק מוסמך בעל רישיון מתאים. מטרת בדיקת מתקני חשמל היא לבדוק עד כמה המתקן בטוח, עד כמה ההגנות החשמליות בהתקנה עובדות ועד כמה הרכיבו את המתקן החשמלי נכון. בעת אי ביצוע בדיקה זו יכול בעל הנכס לסכן את בטיחותו ובטיחותם של כל האנשים השוהים במבנה. הסיבה העיקרית לביצוע בדיקות מתקני חשמל אלו היא לעמוד בדרישות החוק ולמנוע את האפשרות שהמתקן יהיה מסוכן.

כיצד ניתן לאתר תקלות במערכת חשמלית?

על ידי איתור וטיפול בעיות במערכת החשמל לפני שהן קורות, ניתן להציל חיים של אנשים. במהלך ביצוע בדיקות מתקני חשמל חשמלאי מיומן ומוסמך עורך בדיקה תרמוגרפית, בעזרת שימוש במצלמות אינפרא אדום מתקדמות כדי למצוא הפרשי טמפרטורה במערכות חשמל גדולות. אם הטמפרטורות של חלקים שונים של לוח החשמל שונות, זה יכול להיות שיש בעיה מקומית או כללית שצריך לתקן. הטיפול יכול להתבצע ברמות שונות, החל מהחלפת מתג ועד לתיקון מערכות החשמל של המבנה לעומק.

במקרים מסוימים הממשלה מחייבת את בעל הבניין לבצע בדיקה תרמוגרפית במסגרת ביטוח המבנה או חידוש רישוי תקופתי. אבל ביצוע בדיקות תרמוגרפיות תכופות צריך להיות גם האינטרס של בעלי הבנה, במיוחד בבניינים גדולים כמו בתי חולים או עסקים גדולים, כדי להגן על חייהם של אנשים. כל חשמלאי שהוכשר לעשות בדיקה תרמוגרפית ידע לספר לכם על תקלות שמצא מבעוד מועד. זה היה חשוב כי זה מנע את השבתת מערכת החשמל לצורך תיקונים ממושכים אם הבעיה התגלתה מאוחר יותר. ברבים מהמצבים בהם נמצאו ליקויים הם היו עלולים להחמיר ולגרום לשריפה בלוח החשמל שהייתה עולה כסף רב ויכלה לפגוע חייהם של השוהים במקום. חברת עוז טכנולוגיות היא חברת קבלן רשום בענף החשמל, ובעלי כל האישורים, הניסיון והכישורים הנדרשים כדי לעזור לכם עם ביצוע כל הבדיקות הנחוצות למערכות החשמל שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here